donderdag 24 oktober 2013

Mollie Makes animals en friends...

Weet je het al?
Dat Tirion weer een nieuw boek uit heeft gebracht?
Mollie Makes animals en friends heet het en het staat vol
met leuke herfstige zelfmaak ideëen!
Do you know?
That Tirion launched a new book?
It's called Mollie Makes animals and friends and it's full of
great autumnal diy projects!


Ik kan zo'n boek niet weerstaan en liet mij inspireren
zag alleen maar leuke dingen
van onder andere Ingrid en Jane
uiteindelijk
koos ik samen met de Meisjes een idee uit het boek...
I can't resist a book like thisand got inspired
i only saw lots of pretty stuff to make
like from Ingrid and Jane
in the end
i choose an idea from the book together with the Girls...



het werden de bosvriendjes
en ik ging aan de slag
they liked the forest friends the most
and i start making




we hadden behoorlijk wat lol
vooral toen bleek dat
door een telfoutje van mij
de beer kleiner werd dan de konijnen
en dat één konijn 
wel héél boos kijkt
we had lots of fun
especially when we discovered
by me mis counting a few stitches
that the bear is smaller than the rabbits
and that one rabbit
is looking pretty mad




ik ga zeker nog wat garen zoeken 
in die gekke oude koffer
om de vos, eland en eekhoorn te maken
I'm definately gonna look for some yarn
in that silly old suitcase
to make a fox, moose and squirrel


Uitgeverij Tirion
kijk eens op hun site
daarop staat het laatste nieuws, acties
en
daar staan nog meer leuke boeken
wat dacht je van 

Publisher Tirion
take a look on their site
you can read the latest news and offers
and
you can find more pretty books 
 what about 









16 opmerkingen:

  1. Wat een leuke bosdieren! Ik heb mezelf juist deze week het boek Mollie Makes haken kado gedaan. Ben er ook helemaal blij mee. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I like them very much, they make me smile :-)
    Greetings
    Kerstin♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. adorable!!!! I will add this book to my wish list.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi. Boze konijnen mogen er ook zijn ;) Wat een tof boek! Staat op mijn wensenlijstje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk-als ik toch ooit es het geduld kan opbrengen om te leren haken!
    Zo leuk voor de kids-die vingerpopjes-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk boek! Weer iets toe te voegen op mijn verlanglijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, ze hebben zo hun eigen karakter!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het norse konijn vind ik nog het tofste. Ik denk dat ik dat boek maar op mijn verlanglijstje ga zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat jammer dat ik dat lees nadat we lootjes hebben getrokken, het kan dus niet meer op mijn lijstje maar misschien moet ik maar weer eens een ouderwetse brief aan Sinterklaas in mijn schoen doen... Wie weet! ;)
    Ze zijn leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heb de Birds al, deze zien er ook fijn uit! Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuk!

    Wat maakt het uit dat de ene iets groter is dan de ander en hoe ze kijken. Dan zijn ze toch uniek? En belangrijkste is natuurlijk dat jullie veel lol hebben gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is echt een leuk boek.
    Zo grappig die kleine beer. Dat foutje heeft dus goed uitgepakt.

    Groetjes en veel plezier met het maken van de andere dieren, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind ze super geworden... heb het boek, zo ontzettend leuk weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I love Mollie Makes. These animals are adorable!!!

    BeantwoordenVerwijderen