dinsdag 1 oktober 2013

Wow! thank you and a give away...

Het is geweldig...ik had het nooit gedacht...
Dat mijn blog 1200 volgers zou krijgen.
Dat mijn Etsy shop 900 bewonderaars zou halen.
En dat door gewoon te doen en te delen wat ik het liefste doe;
genieten van het leven en vooral véél maken!...
It's so great...i never thought this would happen...
That my blog would get 1200 followers.
That my Etsy shop would get 900 admirers.
And just by doing and sharing what i love to do the most;
enjoying life and mostly a lot of crafting!...



Nu was het nooit mijn doel geweest om zoveel volgers te krijgen,
maar ik vind het wel erg leuk ;-)
Dus bedankt iedereen voor jullie bezoekjes en het rondneuzen in die
gekke oude koffer!!
Well, i did not have the intention to get that mouch followers,
but i do like it very much ;-)
So thank you everyone for your visits and you nose about that
silly old suitcase!!




laten we het een beerje vieren
ik zorg wel voor de kadootjes
let's celebrate it a bit
i take care of the presents


10 feestelijke pakketjes geef ik weg
gevuld met van alles leuks
uit die gekke oude koffer
ik zeg nog niet wat het is
dat is een verrassing
     
10 festive packages
i will give away
filled with lots of prettiness
from that silly old suitcase
i will not tell what it is
it's a surprise



kans maken?
laat een reactie achter onder dit bericht
en vertel me je 
lievelingskleur
lievelingswoord
lievelingsdier
stijl
meedoen kan tot en met 25 oktober
take a chance?
leave a comment on this post
and tell me your
favorite colour
favorite word
favorite animal
style
you can join till October 25

Fijne dag! 
Have a nice day!
xx











204 opmerkingen:

  1. Oh, wat leuk! En wat een leuke vragen :-)
    kleur: lichtblauw
    woord: samen
    dier: vogel
    stijl: ' eclectisch' ;-)

    Wat leuk dat je zo blij bent met alle aandacht voor je werk, ik word ook erg blij van jou creaties, ik draag je ketting bijna elke dag en lees je blog met heel veel plezier!
    groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh,gefeliciteerd! I can understand that you have so much readers - I´m one of it! ;)
    And I would love to win one of that surely lovely packages from you -
    so, here are my answers: blue, hope, owl and retro.
    Groetjes van
    Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo
    Gefeliciteerd met zoveel volgers.zelf mag ik ook graag eens bij je komen neuzen.
    Graag doe ik dan ook mee.
    Dat er nog maar veel bij mogen komen om bij je te komen neuzen.
    Groetjes en een fijne dag
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zeg, ik doe graag mee! Even denken... Turquoise, geluk, uil en modern... Geloof wel dat dit mijn profiel is hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen, gefeliciteerd met zoveel volgers.
    Altijd leuk om iets te winnen.
    Mijn rijtje: grijs, hjem, koe, stoer.
    Hoop nog veel van je te zien/horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tillykke!
    blauw, reizen, olifant, ratjetoe
    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi,
    Wat een feest! Ik word altijd al heel blij van je blog, maar wie weet word ik nu nog blijer!
    Kleur: paars
    Woord: thee (ik word gewoon heel blij van thee.....)
    Dier: vlinder
    Stijl: kleurig
    Succes met het verloten van ongetijfeld iets heel leuks!
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn zoveel volgers, ik kijk ook graag op jouw blog met al die vrolijke kleuren. Antwoorden: roze, lief, hond, kleurrijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooowww, dat is nog eens geweldig! Gefeliciteerd! Hmmm, even denken......zeegroen, vrolijk (alleen van het woord wordt ik al vrolijk;)), walvis, stoer. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Natuurlijk heb je zo veel volgers! Je blog en de spullen die je maakt zijn zo leuk!!! Ik doe graag mee. Mijn antwoorden zijn, roze, mooi, konijn en de stijl... Als ik het maar mooi vind!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Genieten he! Dat je werk zo gewaardeerd wordt!!!!
    Ga zo door, ik volg je blog al een tijdje en wil het zeker niet missen!!

    ben benieuwd naar je give away!!!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ** van harte **
    Mijn favorieten:
    - Groen
    - Snoezel
    - Hangbuikzwijn
    - Retro

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauw gefeliciteerd. Je maakt me nieuwsgierig dus ik doe graag mee aan je give away. Mijn antwoorden;
    Paars - Liefde - Giraffe - Rustiek

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een spannende en leuke give à way.
    Ik doe graag mee :-)
    Mijn woorden; lavendelblauw, lief, konijn en casual.
    Ook al win ik niet, ben heeeel benieuwd wat het gaat worden :-)
    En.....ga zo door! Leuk!

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Proficiat!!!

    De antwoordjes:
    - turquoise
    - vrolijk
    - ons maltezerke
    - retro/romantisch

    BeantwoordenVerwijderen
  16. HayHay!
    Wat super! Je maakt ook zulke mooie creaties :-)
    Natuurlijk doe ik ook graag mee aan jouw give away!
    Kleur: ik hou van erg veel kleur en mijn favoriet is turquoise.
    Woord: Happymess (mijn blog)
    Dier: ik ben gek op dieren; vogels, flamingo's, kikkers en mijn Chihuahuas (en ik kan niet kiezen...)
    Stijl: kleurrijk
    Ga zo door met die super leuke blog en je mooie creaties :-)
    Fijne dag!
    Liefs Danielle (DivaDaan)
    divadaan.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fav colour = turquoise
    Fav word = onomatopoeia
    Fav animal = Koala

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je blog is iedere keer weer een feestje om te bekijken, dus ik doe het graag. Jij bedankt voor het delen van je vrolijkheid!

    Ik doe graag mee met zo'n leuke give away.

    Favo kleur: blauwgroen, woord: geniet!, dier: hertje, stijl: kleurrijk, vrolijk, lief

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik snap wel waarom je zoveel volgers heb. Ik kom ook altijd graag kijken wat eruit je gekke oude koffer komt.

    Leuk een give away, natuurlijk doe ik graag mee:
    lievelingskleur: oranje
    lievelingswoord: blij
    lievelingsdier: konijn
    stijl: vrolijk

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zo gezellig altijd jouw blog. Al die vrolijke kleurtjes, ik hou ervan! :-) Ik doe graag mee hoor. Lievelingskleur Turkoois, lievelingswoord: HOME, dier: kat, Stijl: kleurrijk, landelijk. En natuurlijk gefeliciteerd met zoveel volgers! Groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een fijne give away.

    Hier mijn rijtje: groen, wonder, uil, bloemig veel kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. GROEN, DROOM, KAT, VROLIJKE KLEURTJES!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. met zoveel volgers ga ik maar een kleine kans maken om een pakketje in de wacht te slepen, maar wie niet waagt niet wint hee
    rood, create,uil of kat, vrolijke kleurtjes
    Super leuke give-away trouwens!!!
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh wat leuk,. ik waag graag een gokje
    lievelingskleur blauw
    lievelingswoord verwondering
    lievelingsdier zeker weten een hertje
    stijl vintage, alle het oude is mooier...
    en nu maar duimen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Olala, ik doe graag mee!
    Ik hou van alle kleuren, behalve fluo; groen is het allermooiste!
    Woord: thuis, dier : olifant, stijl :hangt af van het gevoel en de goesting van de dag
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oooh how generous of you to do a giveaway I love your pretty blog
    My favourite colour is orange
    My favourite animal is red squirrel
    My favourite word is

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ops not sure what happened there
    My favourite word is family

    Jackie x

    BeantwoordenVerwijderen
  28. You my lovely are worth every follower and admirer, it's wonderful here! My favourite colour is sky blue, word: love, animal: cat and style, vintage.....of course! :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat een leuk idee, iets weg geven maar nog niet weten wat. Ik doe graag mee.
    kleur: blauw
    woord: gelukkig
    dier: konijn
    stijl: landelijk met kleur

    groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Woehoew, proficiat! En ik doe ook graag mee: turquois, vlegelmuisje (is zoonliefs versie van een vleermuis), ijsvogel, gewoon wat mooi en vrolijk is.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik waag ook een kansje,

    paars; liefs; kip; vintage (ben uit die tijd)

    Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik ben een grote bewonderaar van alle je kleuren pracht.
    Mijn kleur als het maar vrolijk is..
    Onze Franse buldog is de liefste...
    Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
    Nog heel veel blog plezier.
    Lieve groet, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  33. My favourite colour is green, my favourite word is bizarre, my favourite animal are zebras and my favourite style is boho. :) Verity From England :)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. lievelingskleur; babyblauw, zachtpaars of zoet roze...
    lievelingswoord; dagdromen
    lievelingsdier: panda
    stijl; de ene dag romatisch, de andere dag hypermoder...

    Alvast gefeliciteerd met je vele volgers!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Super zeg! Gefeliciteerd, en wat een leuke give-away. Ik waag graag mijn kans!

    lievelingskleur: groen (en ook wel oranje)
    lievelingswoord: blij
    lievelingsdier: vogel
    stijl: retro / vintage

    Nog veel plezier met je blog en je Etsy-shop!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. SUPER leuk gefeliciteerd je maakt ook zulke mooie spulletjes ;)
    Mijn lievelingskleur is roze
    Mijn lievelingswoord is lieverd
    Mijn lievelingsdier is een poes
    Mijn stijl is niet te omschrijven vind te veel leuk :-)
    Groetjes Esther.


    BeantwoordenVerwijderen
  37. leuk! Ik doe graag mee
    pastelgroen
    zeshonderd
    poes
    sprookjesachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Gefeliciteerd met deze prachtige resultaten! Kan natuurlijk ook niet anders, krijg altijd een blij gevoel bij het zien van zoveel mooie en kleurrijke spulletjes...

    roze
    Mirthe
    hond
    vintage

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Kleur: aquablauw
    Woord: creatief
    Dier: hond
    Stijl: stipjes en datjes (vrolijke kleurtjes zoals ook jouw blog)

    Gefeliciteerd met zoveel volgers. Zo ver ben ik nog lang niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Proficiat! Jouw blog inspireert dan ook vele anderen ;o)

    turquoise
    dankjewel
    jachtluipaard
    modern / romantisch

    Groetjes
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  41. How wonderful so many people are able to enjoy your blog. Your blog is one of my favorite and I am lways inspired.

    favorite colour -blue
    favorite word -cozy
    favorite animal -dog
    style -modern country

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wauw wat een getallen zeg!! Gaaf hoor...maar ja, het is ook heel logisch!
    Je hebt een geweldig blog met de mooiste vrolijke creaties!

    Paars/balans/vlinder/creatieve stijl

    BeantwoordenVerwijderen
  43. groen/rust/draakjes/wat jij maakt.

    en.mocht ik niet winnen, doe ik mezelf gewoon iets cadeau eind oktober

    BeantwoordenVerwijderen
  44. how kind of you to run a giveaway of your beautiful things! every time i wear my suitcase treasures people tell me how much they like them :)
    my favourite colour is turquoise blue, my animal is a cat (always has been since i was a child!), my style is mostly simple, clean lines and colours with some vintage and some bright-coloured happiness thrown in! my favourite word is hard to choose... maybe 'hope', because there is always hope.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Meisje je gaat het nog moeilijk krijgen om er 10 te kiezen uit al je reacties
    Je hebt gewoon een stijl die inspireert en waar je vrolijk van wordt.
    en stiekem ben ik ook wel een beetje jaloers op zoveel volgers.

    Mijn lijstje.
    Lievelingskleur: blauwgroen
    Lievelingswoord: vrijheid
    Lievelingsdier: vlinders
    Stijl: retro vintage en vrolijke kleurtje

    Ga nog maar een hele tijd zo door kan ik (en kunnen wij ) je nog lang volgen.
    Liefs vanLiesbeth.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik doe heel graag mee, jouw blog is de kleurrijkste uit gans blogland! Ik lees met veel plezier altijd mee! En zo' cadeautje zie ook helemaal zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ik waag ook een gokje! Leuk leuk! Word altijd zo vrolijk van jouw blog!

    lievelingskleur: vwbuskleurgroen (mintgroen)
    lievelingswoord: flowerpower
    lievelingsdier: giraffe
    stijl: vintage

    BeantwoordenVerwijderen
  48. lievelingskleur rood
    lievelingswoord enthousiasmeren
    lievelingsdier badeendje
    stijl arcopal (retro)

    Gefeliciteerd!! En terecht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat leuk, ik ben heel benieuwd!

    Kleur: zeegroen of oranje
    Dier: poes (heb ik niet, vriend allergisch :()
    Woord: Wat een grappige vraag! Ont-moeten, komt in me op :)
    Stijl: rietveld, kleurrijk retro

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Gefeliciteerd...je wordt ook gewoon vrolijk van het volgen van je blog!

    Kleur: Fuchsiaroze
    Dier: Orka
    Woord: Baby (ben net 13 weken zwanger...)
    Stijl: Lief en kleurrijk

    Ben benieuwd naar de gezellige pakketjes...laat je ze nog wel zien op je blog wanneer de winnaars bekend zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Congratulations on your followers and admirers on your Blog and Etsy! Your colourful view of life shown in your blog and in your makes really brightens up a day!

    Favourite colour - Aqua
    Favourite word - Pants
    Favourite Animal - Rabbit
    Style - softly feminine

    Have a beautiful day! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wauw, dat is even een zeer interessante deal, en alleen al de woorden te lezen van anderen...gaaf, erg inspirerend.
    Ik hou van
    Kleur roze /rood
    Woord kus
    dier zeepaardje
    stijl van alles, bont en brocant

    ik hoop te winnen maar ben vooral nieuwsgierig

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wauw Maartje, gaaf zeg! Je maakt dan ook prachtige spulletjes en ik word altijd erg blij van je mooie foto's!
    Graag waag ik een kansje op je give-away.
    Kleur: paars
    Woord: lief
    Dier: uil
    Stijl: kleurrijk

    Ik wens je een hele fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Suuuuper! & Dik verdiend, die 1201(!!) volgers!
    Ik doe mee hoor; roze, leef, vogels-in-de-tuin, vintage/retro/brocante..
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Gefeliciteerd met zoveel volgers!! Maar ik vind het niet gek hoor! Je hebt ook zo'n leuke blog met altijd weer die mooie foto's!!
    Ik doe graag mee:
    kleur turquoise
    woord gezin
    dier uil
    stijl romantisch
    Groetjes van Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Dank je wel hoor, dat je niet alleen iedere weeek een paar hele mooie foto's plaatst en leuke verhalen verteld, maar ook nog kadootjes weggeeft!

    Ik doe graag mee: Mijn lievelingskleur is groen, lievelingswoord parallellepipedum (een licht nerd-achtig trekje), lievelingsdier op het moment de Spin, maar na november weer gewoon De hond, en mijn stijl is kringloop, maar ik de website van The Sartorialist volg ik om ook te genieten van andere stijlen.

    Ben benieuwd wanneer je aan de 1500 volgers zit!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Ik doe zeker mee!
    lievelingskleur: roze
    lievelingswoord: geeeen idee
    lievelingsdier: olifant
    stijl: casual

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Je hebt ook een superleuk blog! Ga zo door zou ik zeggen ;-)

    Lievelingskleur: groen
    Lievelingswoord: creatief
    Lievelingsdier: ben momenteel gek op uilen
    Stijl: kleurrijk

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Gefeliciteerd met al je volgers. Het is dan ook een hele leuke blog he!

    Kleur: rood of wit
    Woord: zacht
    Dier: uil
    Stijl: eenvoud-basic

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Ik snap het best dat er velen zijn die jouw blog graag lezen; het biedt inspiratie, is vrolijk en gezellig.
    blauw/authentiek/poes/landelijk

    Groeten van Juffrouw Mier

    P.S. Alle 1200 volgers zijn welkom om ook bij mij een kijkje te komen nemen (lol)

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Congratulations! 1200/900 ... WAUW! That's great! And you surely deserve it.

    I love and admire your colourful blog, your style, and your craftworks. :-)

    If foreing followers are allowed, I'd very much love to join your Give Away.

    • Fave colour: Hard to pick just one as I love "the rainbow". Pink is always a hit, and turquise ... and red, and and and ...
    • Fave word: Honesty.
    • Fave animal: Dog ... and cat (but I just L-O-V-E animals!)
    • Fave style: (Interior deco) Bright and simple with a touch of colourful bohémian, (clothes) black with a bohemian touch.

    *SMILES* from Denmark //Lisbet

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Wat leuk zoveel volgers! Gefeliciteerd hoor!
    Kleur: grijs-blauw
    Woord: family
    Dier: konijn
    Stijl: een beetje stoer.. ;-)

    Groetjes,
    Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Van harte gefeliciteerd, met zoveel volgers ik vind het begrijpelijk met dat mooie blog van je...
    Ik doe daarom ook heel graag mee ;)

    Kleur: Roze
    Woord: Robyan
    Dier: Hond
    Stijl: Die van U vind ik helemaal geweldig met al die felle kleurtjes!

    Nog heel veel volgers erbij gewenst want het is echt wederom een vrolijke verrassing als er weer iets geplaatst wordt op U blog, ga zo door.....

    Lieve groetjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Van harte!! Leuk, hoor, zo'n give-away!
    Kleur: Blauw
    Woord: homesteading
    Dier: hond
    Stijl: Pip-style

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Oh wauwie, dat zijn er echt heel veel zeg !!! Geweldig ! En met je give away doe ik natuurlijk mee (net als die 1199 anderen hahaha).
    Kleur: turquoise
    Woord : huis
    Dier : eekhoorn
    Stijl: fleurig

    x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Wat gaaaaf!!
    Kleur: roze
    Woord: love
    Dier: paard
    Stijl: ik vind de stijl van uw blog heel leuk!

    Gefeliciteerd met het aantal volgers!

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Proficiat met al je volgers en bewonderaars!!! Blijf doen en delen wat je leuk vind!!!
    Qua kleuren ga ik toch eerder naar het paars, voor woord kies ik veer (beetje in thema van mijn blog), dier: doe me momenteel maar een vogel en mijn stijl is eerder klassiek en kleurrijk.
    Liefs, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Gefeliciteerd met zoveel volgers! Het is ook heel leuk om jouw blog te lezen, maar vooral je mooie maaksels te zien. Mijn lievelingskleur is turquoise, woord; thuis, dier; vogel en mijn stijl is romantisch.
    groetjes, Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Euh... geel - dromen - koala - comfortabelknallend
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Ik moet wel even nadenken over het woord maar de rest is makkelijk, turquoise, kat, granny chic en dat woord: leven. Gefeliciteerd met zoveel volgers, je verdient ze, ik lees je blog altijd met plezier en kijk graag naar de foto`s.
    groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Jij had het misschien niet verwacht maar een blik op je blog en..... ik had dat wel verwacht. Je verdient het echt. Je maakt prachtige dingen, mooie foto's en ik kom graag bij je neuzen, zoveel vrolijkheid. Nog lang lang lang doorgaan met wat je leuk vind dus. Heerlijk toch ;-) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Van Harte gefeliciteerd, ik lees je blog nog niet zo lang. Maar dat komt doordat je googlevolgknop (dat is ook een mooi woord) onderaan de pagina staat. Die kon ik dus gewoon niet vinden, ik volgde wel via bloglovin maar daar kijk ik eigenlijk nooit om heel eerlijk te zijn. Maar goed ,ik geniet van je blog. Vooral de foto's zijn altijd een kadootje.
    Nu de opdracht. Ik ben niet zo goed in kiezen. Vooral de kleuren. Mijn hemel ik hou van allemaal en vooral van gecombineerde kleuren. Doe mij dus maar de regenboog. Okee groen. Woord = Toestanden. Dier= PittBull . Stijl= Bloemig.

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Van harte en natuurlijk is het heel logisch dat je zoveel volgers hebt. Ik doe graag mee!
    Mijn lievelingskleur: roze met grijs
    Mijn lievelingswoord: Sjattepieke
    Mijn lievelingsdier: onze Teckel Huub
    Strak, Scandinavisch is denk ik mijn stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Oh, hoe fijn voor jou! Maar geen wonder denk ik dan, met zo veel moois!
    Hiep hiep hiep!
    Hier komen ze:
    -kleur: seagreen (klinkt zo mooi ook)
    -woord: lommerte (dialect voor in de schaduw)
    -dier: vogels (om te tekenen), vis (om geluk uit te delen), poes (die van ons, om te knuffelen)
    -stijl: met nen hoek af (dus vrolijk, niet perfect en net een tikje anders.herkenbaar ;)?)

    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Gefeliciteerd!!!!! Een applausje waard!! 'k Geniet ook altijd weer mee van al je moois!
    Kleur: mintgroen / koraalroze/rood
    Woord: doddig
    Dier: hert
    Stijl: Kleurrijk, grappig, niet perfect, kringloop

    Mmm..ik wacht in spanning af :-)

    Groetjes, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Gefeliciteerd!!! Ik word ontzettend vrolijk van je blog!
    Mijn favo kleur: roze/licht groen
    Favo dier: hertje, eekhoorn en vogeltje
    Favo woord: love, happy en alle andere positieve woorden.
    Favo stijl: fleurig

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Hieperdepiep hoera! Jouw koffer zorgt al elke dag voor een vrolijke toets in mijn kamer, in de vorm van de meest romantische kussentjes.

    Mijn favoriete kleur: poeder roze
    Mijn favoriete dier: ezel en mijn twee katjes
    Mijn favoriete woord: knotje
    Mijn favoriete stijl: romantisch met veel kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Het is ook echt een feestje om jouw blog te lezen! Dankjewel daarvoor! Natuurlijk doe ik ook graag mee met de uitdaging om zo'n leuk pakketje te winnen: appeltjesgroen, roze-olifant, passie, gezelligheid kent geen tijd! En nu maar duimen...

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Leuk! Kleur: Rood met witte stippen, dier: aap Woord: pollewop Stijl: handmade

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Wauw!!!
    kleur: blauw en groen
    dier: paard
    woord: baby (omdat ik zwanger ben van ons derde)
    stijl: retro, kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Gefeliciteerd, meer dan verdiend!
    Blauw
    Vrolijk
    Mier
    Geen (tja, dat kan ook ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Nou, hier waag ik een gokje voor!
    Rood
    Gezellig
    Vos
    Shabby/vintage/midmodern

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Magic Maartje!
    Je weet steeds de dag vol kleur te gieten
    Een (bijna) dagelijks moment voor me om te genieten
    Van je bonte wereld vol met mooie spullen
    Die mijn hartje met een kleurrijk verlangen vullen
    Ik wens dan ook heel graag een pakje te winnen
    Om me nog meer te warmen diep van binnen!

    kleur: groen
    woord: avondrood
    dier: walvis
    stijl: oud romantisch mixed met modern design

    Keep up the good work! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Wauw, zoveel volgers. Dat is iets om trots op te zijn! Leuk cadeautjes uit je koffer! Mijn woorden zijn: oranje, verliefd, konijn, van alles wat. Groetjes, Mij

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Een verrassing? Leuk!! Ik doe graag mee!
    Kleur: roze
    woord: smile
    dier: hond
    stijl: retro

    Proficiat met deze leuke mijlpaal! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Leuk, leuk, leuk! Ik doe graag mee.

    Lichtblauw, smile, uil, brocante.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  87. what a lovely giveaway! Thank you!
    colour: brown. word: organic. animal: alpaca. style: country.
    That was easy...and so diffucult, i have many other answers !
    Kind regards from Marie, Belgium

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Hallo Maartje, ik ben fan! Gefeliciteerd met je gevolg!
    Mijn kleur is rood, woord is laatmaarwaaien, dier is een duizendpoot en mijn stijl is retro-folkloristisch...
    groetjes, Aline

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Gefeliciteerd, SUPER!!!!
    En OOoooooooh wauw, wat een kans!!!
    Hier rondneuzen is al een cadeautje op zich:)
    Lastig, toch nog zeg....die vragen.......komt ie:
    kleur.....doe maar...........NU kiezen T......okee......geel!
    En dan het woord.......inperfect
    Het dier mag een vogel zijn......en mijn stijl is shabby kleurig vintage retro.......euh...ik zeg silly-old-suitcase-stijl!!!
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Amazing giveaway,so generous of you and so colorful.

    My favs are color turquoise,word:Love,animal:bear style:classic

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Leuk leuk leuk!!

    Lievelingskleur: rood
    Favoriete woord: love
    Favoriete dier: vlinder
    Stijl: vrolijk

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Wauw!! Wat geweldig dat zo ontzettend veel mensen je blog en winkel zo leuk vinden, gefeliciteerd! Ik word ook iedere keer weer heel erg vrolijk van je foto's, ben net zo gek op kleurige dingen als jij. De ketting die ik bij je gekocht heb, draag ik ook (bijna) iedere dag met veel plezier! Ik heb er al heel veel positieve reacties op gehad.

    Natuurlijk wil ik ook graag een kansje wagen voor een pakje van je, dus ik zal je vragen even beantwoorden.
    Mijn lievelingskleur is hardroze, mijn lievelingswoord is samen, mijn lievelingsdier is het lieveheersbeestje en mijn stijl is heel basic met veelkleurige accenten!

    Ik hoop dat je nog héél lang héél veel vrolijke foto's en berichtjes blijft plaatsen en mooie dingen blijft maken!

    Heel veel liefs, Heidi Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Van een bezoekje aan deze site wordt je ook wel erg vrolijk! :)

    lievelingskleur: celadon
    lievelingswoord: give
    lievelingsdier: uil/vogel
    stijl: van alles wat; Scandinavisch, brocant, stoer met een vrolijke twist

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Ik sluit me helemaal aan bij wat er al gezegd is: vrolijk, fijn, creatief...
    lievelingskleur: rood
    lievelingswoord:thuis
    lievelingsdier: wolf
    stijl: vrolijk rommelig: beetje country en een beetje antroposofie...

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Ja weet je?.. je verdient het ook gewoon want de spulletjes die je maakt zijn gewoon echt geweldig! Je brengt een beetje kleur in de wereld, heerlijk toch?

    Natuurlijk doe ik graag mee aan je winactie:
    Mijn lievelingskleur: als je weleens op mijn blog kijkt is je dat vast niet ontgaan: MINT
    lievelingswoord: lieverd
    lievelingsdier: mijn lieve witte kat Vito
    stijl: brocante en poeder/pasteltintjes met een fel accentje

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Ik kan nie anders dan meedoen :)
    kleur : alle tinten roze
    woord : supercallifractiloussuperallicdosius
    dier: hond
    stijl : romantisch,kleurrijk,eigenlijk alles wat jij maakt

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Waaaaaw zeg, zo veel al.... Daar zal ik nog heel lang moeten op wachten, je blog nodigt dan ook uit om elke keer te komen piepen ;-)
    lievelingskleur: blauw
    lievelingswoord: oezepoezewoefke
    lievelingsdier: vlinder
    stijl: eerder gewoon met een vleugje 'Sofie'
    Zal vlug een linkje zetten...

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Wow! Als het uit jouw koffer komt, kan het alleen maar leuk zijn!
    Mijn lievelingskleur is mintgroen. Het woord 'lief' vind ik mooi. Vogeltje vind ik prachtig en ik houd van de Scandinavische stijl.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Oh heerlijk spannend. Een verrassingspakketje! Ik doe graag mee!
    Blauw - Charel - schaap - Engelse klassieke stijl.
    Duimen maar! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Ik volg je omdat je van die prachtige, vrolijke foto's hebt bij je berichten.

    Rood-enthousiast-hert- scandinavisch met kleur

    groet,
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Wat leuk! Zo'n verassingspakket is altijd spannend!
    Ik volg je omdat je van die leuke dingen maakt en zo fijn schrijft!
    Kleur: Licht blauw en pastel roze
    Woord: Notebook
    Dier: Van die bambi achtige hertjes
    Stijl: Rococo

    Liefs flo

    BeantwoordenVerwijderen
  102. gefeliciteerd met al je volgers en volgelingen! Dat is inderdaad wel een feestje waard hoor. Enne hoe leuk dat jij als feestvarken zelf iets weg geeft!
    Ik waag natuurlijk graag een kansje :)
    blauw, hieperdepiep, paard en eigen stijl

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Ach ik waag ook maar weer eens een gokje, omdat dit vast de moeite waard is! Ik vind het altijd zo leuk dat jij op alle reacties weer een reactie geeft en het zijn er vaak veel!
    Kleur: turquoise, grijs-blauw, woord: nu is het herfst wat het eerste in me op komt, dier: eekhoorn, hert of kat, stijl: natuurlijk, veel hout en wol, grijs als basis met felle kleurn als accent.
    Op naar de volgende 1200 volgers!!

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Een verrassingspakketje.... Altijd spannend!
    Ik doe graag mee!
    Mijn lievelingskleuren zijn blauw en groen.
    Lievelingsdier poes.
    Woord aanrommelen.
    Stijl kleurrijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Wow wat een boel, gefeliciteerd!
    Ik doe ook graag mee:
    lievelingskleur: geel
    Favoriete woord: prulleke
    Lievelingsdier: poes
    stijl: retro

    BeantwoordenVerwijderen
  106. van harte! wat leuk allemaal voor je. Ik doe graag mee, komt íe! mijn lievelings zijn:
    paars - galloping - ezel - retro

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Gefeliciteerd! Op goed geluk, nummer 107, geloof ik inmiddels....
    Maar wie niet waagt....
    Lievelingskleur fuchsia
    Lievelingswoord popje
    Lievelingsdier varken
    Stijl liefdevol.

    Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Wat een super leuke blog heb je!!
    Ik doe ook graag mee...
    Mijn lievelingskleur is: roze!
    Mijn lievelingswoord is: love!
    Mijn lievelingsdier is: vlinder!
    Mijn stijl is: retro vintage!

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Wat een super leuke blog heb je!!
    Ik doe ook graag mee...
    Mijn lievelingskleur is: roze!
    Mijn lievelingswoord is: love!
    Mijn lievelingsdier is: vlinder!
    Mijn stijl is: retro vintage!

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Dat is niet voor niets, zoveel volgers! Je hebt een erg leuk blog.
    Ik doe graag mee: paars, poes, super, gezellig

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Gefeliciteerd wat een mijlpaal.
    Kleur: donker roze
    Woord: verwondering
    Dier: paard
    Stijl: mengelmoes, gewoon van alles wat

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Het is altijd een feestje om je blog te lezen en vooral die mooie foto's te bekijken!
    Mijn lijstje:
    Kleur: blauw
    Woord: precies!
    Dier: poes
    Stijl: stippen!

    BeantwoordenVerwijderen
  113. wauw seg, dat zijn er veel, zeker iets om trots op te zijn!
    graag doe ik ook mee aan je give-away
    mijn rijtje zal dan zijn:
    turquoise- cookie-olifant-kleurrijk
    :) en nog een dikke proficiat met je geweldige blog

    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Super zoveel volgers! Ik ben ook dol op je kleurrijke stijl!
    Mijn lievelingskleur op dit moment is zeegroen, maar rood en okergeel zijn ook favoriet.
    Poeh mijn lievelingswoord vind ik lastiger. Dan ga ik toch voor 'plezier'.
    Haha ik geloof dat ik niet zo goed ben in keuzes, dus ik kies zowel voor katten als honden als lievelingsdier en als het om knutselen gaat of wat er bij ons aan de muur hangt, dan zijn vogels en vlinders een favoriet onderwerp.
    Ik houd erg van doorleefde spullen in combinatie met een beetje kleur en fleur.
    Het meeste in huis komt bij de kringloop of rommelmarkt vandaan van oude Franse kastjes, bloemige Engelse kopjes, oude koekblikken tot leuke vintage stofjes waar ik kussen van heb gemaakt.
    Haha een heel verhaal zo, maar wel een leuk idee om zo je volgers een beetje beter te leren kennen, denk ik. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Wat een leuke give-way. Proficiat met zoveel volgers, maar die heb je verdiend met je kleurrijke, inspirerende blog.
    Graag waag ik een gokje.
    Favoriete kleur:aqua-blauw
    Favoriete woord: family
    Favoriete dier: varkentje
    Stijl:landelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Ook ik doe graag mee.... mijn antwoorden zijn;
    Rood, Taart, Konijn en Landelijk. Ga vooral zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Wow! Leuk feestje! Gefeliciteerd! Ik bezoek je altijd graag!
    Lime! Leef! Giraffe! Kleurrijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Ik vier graag mee. Gefeliciteerd ! En dat we nog lang mogen meegenieten van al dat moois.
    Mijn inspirerende woorden : Turquoise, hoop, dolfijn, vintage.

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen
  119. What a beautiful site you have! And I found you when you are doing a giveaway, lucky me!!! I will be back to visit often :)
    color - turquois
    word - hooker therapy
    animal - polar bear
    style - simple/sleek

    BeantwoordenVerwijderen
  120. proficiat! elke volger en fan is dik verdiend !
    ik doe uiteraard graag mee !
    kleur : geel
    dier: kat !
    woord : soit...
    stijl : mijn stijl is dat ik er gene heb, afhankelijk van mijn bui en de moment

    Maar als dat allemaal moet dienen om je richtlijnen te geven over iets dat je zelf gaat fabriceren : gewoon je eigen zin doen zou ik nog het tofste vinden, !

    BeantwoordenVerwijderen
  121. teal,what beautiful colorful fun !!

    BeantwoordenVerwijderen
  122. I have a daughter she is 3, her favorite color is pink, word "precious", animal "cat" she loves to play in my buttons and beds. Thanks and congratulations.

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Dat moet echt geweldig zijn!! Leuk hoor!!
    Maar zelf geniet ik ook altijd van je mooie foto's.
    En wat een leuke actie!!

    Mijn lievelingskleur is: rood
    Mijn lievelingswoord is: liefde
    Lievelingsdier is: hond
    En ik hou heel erg van kleurrijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Nooit gedacht? Meid je schrijft een heerlijk blog, vol kleur en vrolijkheid. Ik snap al die volgers wel ;-)

    Mijn lievelingskleur; blauw
    mijn lievelingswoord; dromen
    Mijn lievelingsdier; giraf
    Mijn stijl; dat wat er op mijn pad komt en bij me past

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Die volgers verdien je gewoon! Ik doe wel graag mee met je give away, dus.... roze, thuis, vlinder, gewoon mijn stijl. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Je hebt een geweldig blog, heerlijk om te volgen!
    Mijn lievelingskleur - roze
    Mijn lievelingswoord - 'backpacken'
    Mijn lievelingsdier - Brama-kip
    Mijn lievelingsstijl - gezellig landelijk (met hier en daar een accent uit een andere cultuur)

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Ook ik doe graag mee! Mijn lievelingskleur.... Als ik echt moet kiezen: roze (maar het liefst zou ik antwoorden wat dochterlief van 5 altijd zegt: gekleurd ;-)) Lievelingswoord: genieten. Lievelingsdier: nijlpaard. Stijl: vrolijk vintage. En nu ga ik duimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Gefeliciteerd! En ook ik doe graag mee:)
    Mijn lievelingskleur is blauw in al zijn tinten, mijn lievelingswoord is samen, mijn lievelingsdier is het varken en mijn stijl is brocante-landelijk met kleurrijke accenten.
    En nu ga ik gauw verder genieten van je blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  129. Wat een leuk idee! Hier komt'ie dan:
    Lievelingskleur : Rood
    Lievelingswoord: Familie
    Lievelingsdier: Poes
    Lievelingsstijl: kleurrijk en praktisch

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Leuke give away!!!
    Ik doe weer hoor.
    Blauw / warmte / poes / vrolijk een een tikkeltje stoer.

    En.... ga zo door!!!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Wauw, dat is super voor je. Het mooiste wat kan gebeuren, succes hebben met iets wat je graag doet. In dit geval doe ik heel graag mee met je verloting. Ik houd van warme rode/funchsia/paarse tinten, mijn lievelingswoord is creativiteit. Qua dieren ga ik voor de keuze van mijn kids: paarden en mijn stijl is een mix tussen bohemian en vintage (met een vleugje marrokaans), vooral lekker kleurrijk dus ;-) Nog heel veel plezier gewenst met je leuke blog en shop, ik blijf je zeker digitaal bezoeken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  132. Pink, cobble, elephant, homespun. Congratulations! Eleanor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Gefeliciteerd met al je volgers en geluk met alle mooie dingen die je maakt-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  134. Gefeliciteerd!! En wat een leuk idee!
    En natuurlijk doe ik graag mee!

    Kleur Antiek groen
    Woord Geniet
    Dier Hond
    Stijl Romantisch

    Succes en veel plezier !

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Wat een leuk blog heb je toch! Ik vind je foto's werkelijk prachtig en heerlijk kleurrijk.
    Natuurlijk doe ik graag mee met de give away.

    Mijn lievelingskleur: fuchsia roze
    Woord: genieten
    Dier: hert
    Sijl: kleurrijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  136. Haha, wat een lijst deelnemers! En die volgers en bewonderaars verdien je gewoon, je maakt iedereen elke dag weer vrolijk met al je leuke spullen :-)
    - fuchsia
    - liefde
    - vogel
    - bohemian chic

    BeantwoordenVerwijderen
  137. Lavender
    honesty
    Greyhound
    Vintage 40/50's

    thanx for being so sharing
    ciao joan in Italy

    BeantwoordenVerwijderen
  138. Lavender
    honesty
    Greyhound
    Vintage 40/50's

    thanx for being so sharing
    ciao joan in Italy

    BeantwoordenVerwijderen
  139. Lavender
    honesty
    Greyhound
    Vintage 40/50's

    thanx for being so sharing
    ciao joan in Italy

    BeantwoordenVerwijderen
  140. Congrats on all your followers! It is no wonder as your blog is such a happy place :)

    Colour-purple
    Word-dream
    Animal-rabbit
    Style-pretty pastel (just like the book lol)

    Good luck everyone!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. sorry, my word is 'dream'...it translated it to 'search'....not sure why haha

      Verwijderen
    2. Zo zeg!!! Gefeliciteerd! Ik heb ruim 800 volgers, ben ook elke keer blij verrast. Leuk is dat he.
      Ik doe heel graag mee met je give away. Ben niet de enige zo te zien.
      lievelingskleur = Turqoise
      lievelingswoord= Sunny
      lievelingsdier= poes
      stijl= kleurrijk vintage

      Verwijderen
  141. Oeh een giveaway! Daar doe ik graag aan mee ^^
    Mijn lievelingskleur is mintgroen (zoals een miljoen mensen op dit moment, I know)
    Lievelingswoord: "wolwinkel" Ik word zo blij elke keer als ik dit woord hoor! haha :)
    Lievelingsdier: Mopshond
    Stijl: Meisjesachtig, pastel, bloemen, stipjes :)

    Dankjewel voor deze leuke actie!
    XxX Carmen van Crafty Queens

    BeantwoordenVerwijderen
  142. Ik word altijd zo vrolijk van je blog en ook op Pinterest volg ik je mooie foto's ze maken me altijd zo vrolijk!
    Mijn lievelingskleur = licht/hemels blauw, mijn lievelingsdier= is onze Friese Stabij Diesel, mijn lievelingswoord= al een tijdje, Pinterest :-) zoveel inspiratie en altijd wat te zien. Mijn stijl= kleurrijk/vrolijk
    Gr. Wendy (= evymaud)

    BeantwoordenVerwijderen
  143. Hello! I've just started following your blog! My favourite colour is blue (or red, or pale pink, or turquoise...!), my favourite word is 'home', my favourite animal is a dove and my favoutite style is shabby-chic-roses-Scandinavian-folk... Jen x

    BeantwoordenVerwijderen
  144. Wat leuk! Zie dat Heidi ook al een kansje heeft gewaagd.... Maar ik probeer het toch ook :-)
    Kleur: neon oranje of koraal
    Woord: thuis
    Stijl: kringloop, brocante, beetje gek
    Dier: lammetje

    Nou, ben benieuwd! Succes erop naar het volgende jubileum!
    Liefs, Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  145. What a beautiful blog you have....so full of happy colors. I couldn't possibly pick a favorite color...I like the green of new leaves emerging at the end of winter, the hot pink of festve birthday balloons, the golden orange of pumpkins....you see my problem. For animals I love sloppy dog kisses. My favorite word...hmmm....probably chocolate. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  146. Wat een grappige give away.....ik doe graag mee.
    Kleur:Paars
    Stijl:Romantisch
    Dier:Koe
    Woord:Gezellig

    Lieve groetjes van Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  147. proficiat!! Ik doe graag mee om iets uit je koffer te winnen! Mijn kleur is blauw, dier is ezel, woord is geluk en stijl is granny chic, vintage, scandinavisch groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  148. Hoi Maartje, superknap dat je zo'n mooie blog maakt, congratulations! ik ben geïnspireerd door je en ben sinds vorige week zelf gestart met een blog: www.craftfulness.wordpress.com. Dat verdient misschien wel een kadootje;)? Je zult zien op mijn blog dat mijn style mindfulness/crafting dus craftfulness is, lievelingskleur turkoois, hou van vlinders en ontspanning is mijn woord! Gr. Sandra geleynse

    BeantwoordenVerwijderen
  149. Wauw, wat een aantallen! Leuk! Je verdient het. Ik doe graag mee want ik laat mij graag verrassen.
    Mijn favorieten zijn:
    Kleur: paars
    Woord: Warmte
    Dier: Koala
    Stijl:de pip-stijl

    BeantwoordenVerwijderen
  150. Nou dat is gaaf! Gefeliciteerd!
    Lijkt me leuk om verrast te worden! Ik vind eigenlijk alle kleuren mooi, mijn favoriete woord: SMILE,
    dier: eekhoorn en stijl vrolijk.

    Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  151. Ik wilde gisteren al reageren maar toen lukte het om een of andere reden niet.
    Nu dus wel, dus in de herkansing met mijn verhaal.
    Wauw wat een groot aantal volgers, daar kan ik alleen nog maar van dromen....
    Maar ja wat wil je met zo'n leuk blog en zulke mooie spullen!
    Ik doe graag met je give away mee.
    Mijn lievelingskleur is aquablauw, mijn lievelingswoord is liefde en creativiteit, mijn lievelingsdier zijn vlinders, en mijn stijl is rustig met kleurrijke accenten.
    Veel succes met het maken van de give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  152. Wat een leuke giveaway en wat een reacties heb je al gekregen. Ik geniet elke keer weer van je verhalen en je foto's dus ik begrijp wel dat je zoveel volgers hebt. Ik doe graag mee. Mijn lievelingskleur is op dit moment (het verandert nog wel eens) pastelgroen en zacht roze. Mijn lievelingsdier is de zwarte kat (heb er twee) mijn woord is: thuisgevoel (allesomvattend voor mij, zitten alle andere woorden in) en mijn stijl is: vintage, romantisch en rustig met af en toe een knalkleur. Succes met je blog! Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  153. Waauw zeg, dat is inderdaad wel een feestje waard, vooral dan voor jezelf eigenlijk! Het verrast me anderzijds niet: jouw blog is zo leuk en mooi en kleurrijk en inspirerend en vrolijkmakend en zoveel meer! Wie houdt daar nu niet van?? Bij deze alvast proficiat voor jou!!
    Ik doe natuurlijk ook erg graag mee aan je give-away! Bij deze dus mijn antwoorden:
    lievelingskleur: rood
    lievelingswoord: geluk
    lievelingsdier: kat
    stijl: fleurig kleurig lief, een beetje vanalles :-)

    Nog heel veel blogplezier en vooral ook heel veel crea-plezier gewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  154. Jeetje, zoveel volgers... gefeliciteerd!!!
    Ik doe graag mee... wat leuk weer:
    favoriete kleur: rood
    favoriete woord: happiness
    favoriete dier: kat
    Stijl: modern rustic

    BeantwoordenVerwijderen
  155. Gefeliciteerd! Ik volg met veel plezier je leuke blog en kijk altijd met veel bewondering naar je mooie koffer-schatten!
    Ook ik doe graag mee aan je give-away!
    Turquoise-feest-vlinder-vrolijk

    BeantwoordenVerwijderen
  156. Je verdient ook zoveel volgers
    Want je blog is zo inspirerend en je maakt zo mooie lieve dingen ;-)
    Dus op naar de volgende 1200 volgers
    Favoriete kleur: alles behalve geel
    Favoriet woord: leef
    Favoriete dier: kat
    Stijl: industrieel met veel kleur ;-)

    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  157. Wauw! Kleur: paars, blauw en fushia. Dier: uil en poes. Woord: mannen (waarmee ik mijn vier zonen altijd verzamel). Stijl: sportief.

    BeantwoordenVerwijderen
  158. Het is een feestje om je blog te lezen en te bekijken. Met de vintage-stofjes die ik eens bij je kocht heb ik pas nog voor een nichtje een bewaartasje voor de lettertang gemaakt. De inkijk in je gezin met dochters is leuk voor mij met 4 mannen in huis!
    En ik word graag verwend (en dat schiet er thuis meestal bij in), dus mijn lievelings zijn:
    oranje (als kind van de seventies); allerliefste (want dat ben ik graag en die heb ik thuis); pauw (om zijn veren - deze week in een vaas - en kleuren); simpel vintage-klassiek.

    BeantwoordenVerwijderen
  159. Ontzettend leuk en gefeliciteerd met al je volgers waarvan vandaag weer +1 :) Graag doe ik mee aan de give-away om het mee te vieren: (petrol) blauw feestje voor een hond met vrolijke stijl :)

    BeantwoordenVerwijderen
  160. Such a generous giveaway :-) I love visiting your blog and am reading past posts too.

    My favourite colour is purple
    My favourite word is blossom (evokes gorgeous images)
    My favourite animals are baby polar bears (so cute and cuddly - well to look at anyway!!)
    And my style is eclectic - so many styles to choose from.

    Andrea x

    BeantwoordenVerwijderen
  161. Och al 163 reacties. Van harte met je volgers, het is je gegund hoor. Ik waag ook een gokje...kleur; Aqua, woord; Geluk, dier; Zwaan, stijl; Vintage. Lfs Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  162. Ik kom bij je binnen waaien via het blog: Ik blog, jij blogt.
    Wat een leuke blog! Je hebt er dus weer een volger bij :)
    Hahahaha...wat MEGA veel reacties op je verrassings give-away.
    Maaruhhh.... (ik moet echt nog even wennen aan die give-aways links en rechts)...ik doe gewoon mee :)

    lievelingskleur: rood, roze. alle kleuren blauw en wit.

    lievelingswoord: bengelmans

    lievelingsdier: kalfjes

    stijl: LOL....ik knal eigenlijk alles door elkaar, zolang het maar bij elkaar past en ik het mooi vind, met toch wel een kleine voorkeur naar stoer, industriëel, kleur en een vleugje vintage, romantiek, brocante & oosters (ahum, toch weer een hele riedel achter elkaar)

    BeantwoordenVerwijderen
  163. PROFICIAT !!
    De reacties lezen is al leuk ,en uw blog is super ,dit was makkelijk nu het moeilijke
    kleur zachte SNOEPJESKLEUREN woord engeltje
    dier poes ,vlinder, olifant, tijger
    stijl brocante, romantisch lief leuk
    nog veel knutselplezier
    groetjes clo

    BeantwoordenVerwijderen
  164. Wat een leuke give away! En al die volgers en bewonderaars zijn natuurlijk volkomen terecht. Mijn lievelingskleur is zeegroen, een woord wat ik graag gebruik is 'fijn', mijn lievelingsdier is een ezel en ik hou van veel gekleurde bloemetjes/printjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  165. Ik sluit me geheel bij al die bewonderaars aan, want ik ben al een hele tijd volger. Zo'n gezellig blog verdient ook een hele groep volgers. Net als al de 167 dames voor mij waag ook ik een gokje voor de give-away; lievelingskleur is wit, lievelingswoord is liefde, lievelingsdier is een poes en mijn stijl is rustig met vrolijke accenten. Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  166. Love your blog and your giveaway is icing on the cake! My favorite color is sky blue, my favorite word is "patience" (I have five children), my favorite animal is a Calico Cat (we have three rescued Calicos!), and my style would be Vintage/Thrift. Hugs, Tracy

    BeantwoordenVerwijderen
  167. Aah, wat leuk, gefeliciteerd! Ik lees hier al heel lang mee, maar reageer eigenlijk bijna nooit. Toch maken jouw vrolijke, kleurrijke posts mijn dagen altijd wat fijner :)
    Ik ding dus ook graag mee naar een verrassingspakketje! Mijn lievelingskleur is turkoois/appelblauwzeegroen, mijn lievelingswoord is goesting (ik ben een vlaming ;-) ), mijn lievelingsdieren zijn uiltjes en mijn stijl is moeilijk te omschrijven, maar ik hou wel van bloemetjes, en ik hou van vrolijke, felle kleuren! :) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  168. Leuk een give-away, ik doe een poging! Mijn favoriete kleur= roze, woord= gezellig, dier= heb ik niet, stijl= strak met een gezellige touche wat betreft interieur, en kleurrijk voor mijn stofjes en papieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  169. Leuk, leuk, leuk. Je maakt zo een prachtige dingen! Wat heb je veel volgers gekregen! En wat veel reacties! Mijn rijtje: groen; Joepie; vogel; kleurrijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  170. Gefeliciteerd met zoveel volgers! Werkt goed; jezelf zijn ;-) Ik zou zeggen ga zo door!
    Mijn fav kleur is rood, mijn fav woord is mooi, mijn fav dier is een poes (onze kat is net overleden, hij heette Muis) en mijn fav stijl is kleurig, vintage en retro.
    Fijn weekend!
    lfs Ing

    BeantwoordenVerwijderen
  171. Ik waag heel graag mijn kans, maar "win" al vind ik door telkens je blog te kunnen lezen...
    Mijn kleur: indigo
    Dier: hond
    Mijn stijl: mijn favoriete stijl is scandinavisch, de stijl waarin ik leef is rommel.

    BeantwoordenVerwijderen
  172. Ik waag graag mijn kans!
    Ik ben verliefd op elk stofje fat je gebruikt, steeds zo mooi!
    Kleur: bordeaux
    woord: houwtouw (lang verhaal)
    dier: katjes
    stijl: retro, vintage


    BeantwoordenVerwijderen
  173. Hoi, leuk hoor zoveel volgers, gefeliciteerd! mijn kleur is: roze, lievelings woord heb ik niet, dier: zebra en stijl: scandinavisch en een mix van alles en nog wat.
    groetjes en heel veel succes met je projecten!

    BeantwoordenVerwijderen
  174. Oehhh spannend :) Ik doe mee!
    kleur: paars
    woord: paradox
    dier: wombat
    stijl: ehm eclectisch? (als in een mooi woord voor vanalles en nogwat :)
    Enneh.... gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  175. Natuurlijk heb je zoveel volgers! Niet meer dan logisch lijkt me! En ook ik waag als grote bewonderaar een klein kansje:
    Kleur: geel
    Woord: vive
    Dier: vogel
    Stijl: bloemig en kleurrijk

    Gefeliciteerd en ga vooral zo door!
    Liefs saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  176. Wauw, wat fantastisch zeg! Je blog is ook zo blij.
    Goed, ik ga een kansje wagen:
    kleur: roze
    woord: Spoenk (Pippi fan)
    dier: kat
    stijl: retro en veel kleur

    Ik wens je nog heel lang en heel veel plezier met je mooie koffer vol inspiratie en mooie spulletjes.

    Liefs, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  177. Ahhh gaaf!
    Kleur: grijs
    Woord: liefde
    Dier: huisdier:poes, 'gewoon':hertje
    Stijl: landelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  178. Met al 180 bewonderaars voor mij, ga ik toch een gokje wagen. Want ik vind jouw blog echt te gek! En volg ik dan ook graag.
    Kleur: Blauw
    Woord: Buiten
    Dier: Hond
    Stijl: Tja, leven met twee jongetjes, is dat ook een stijl?

    Heel veel succes met alles wat je nog gaat doen.
    groetjes Sjoerdtje ( tante-zouza.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  179. ik doe ook graag mee :)
    Kleur: oker
    Woord: poodle-licious (keb krullen)
    Dier: stinkdier
    Stijl: op zen Bo's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  180. oooh ik wil graag meedoen...
    kleur: zwart of is dat geen kleur ? - in dat geval... paars dan
    woord: "katsjing"
    dier: varken
    stijl: stoer

    BeantwoordenVerwijderen
  181. Wat een leuk blog, ik kom hier via via. Maarre ik waag ook een gokje.......
    Lievelings kleur, mint
    Lievelings woord,liefde
    lievelings dier, hond
    Stijl, romantisch

    Succes met je give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  182. Proficiat!!!
    Ik waag ook graag mijn kans :-)
    lievelingskleur: paars en turkoois
    lievelingswoord: regenboog
    lievelingsdier: hert
    stijl: romantisch

    BeantwoordenVerwijderen
  183. Gefeliciteerd, ik ben dol op verassingen!
    lievelingskleur: rood
    lievelingswoord: Hoera
    lievelingsdier: kat
    stijl: retro

    BeantwoordenVerwijderen
  184. I just found your lovely blog over at attic24. I love all your colourful inspiration. I thought I would take a chance!
    Favourite colour - Pink, animal - owl, word- hope, style - vintage/kitsch.
    Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  185. Wat een leuke opdracht en wat een leuke blog! Mijn lijstje:
    Kleur: Oud roze
    Woord: Snuggle
    Dier: Konijn
    Stijl: Old school

    Groetjes Jessica van Troetels & Zo

    BeantwoordenVerwijderen
  186. Oh wat ziet mijn oog een superleuke te gekke fantastische give away, oh daar wil ik wel een kans op maken.
    Ik vind het altijd zo enorm knap hoe jij al die leuke kleurtjes combineert, ik ben gek op kleur maar vind het toch heel moeilijk om zo'n hele verzameling aan kleurtjes leuk te combineren, dus hoop hoop hoop.
    Wow en wat een bende aan volgers, leuwk, gefeliciteerd!

    Mijn lievelingskleur is Roze (maar ook Rood en Oranje ;))
    Het woord dat in me opkomt is Recykleren
    Mmm een lievelingsdier...een Hond natuurlijk, zo'n lekkere grote, lekker stoeien, lekker knuffelen
    Mijn stijl, tsja kleurrijk, maar ook stoer.

    En voor nu ga maar lekker relaxen, ga ik dat ook doen ;).
    Warme groetjes van Susan oet Mestreech maar wonend in Heerlen :D.

    BeantwoordenVerwijderen
  187. Proficiat met zoveel volgers!!
    Mijn vier woorden: roze, knuffel, kat (what else!) en vintage
    Veel liefs, zjizjipke!

    BeantwoordenVerwijderen
  188. Wauw! Wat gewelfantasbijzonderfijn! Zovel mensen die steeds weer in je 'silly old suitcase' komen kijken. Dat zal een bijzonder gevoel geven. :-) Zoals het mij steeds weer een vrolijk gevoel geeft als ik je blog lees en je frisse, kleurrijke foto's bekijk. Dankjewel dat je dit steeds weer deelt.

    Meedoen met de give away lijkt me ook wel wat! Mijn 4 woorden zijn:
    groen, LIFE, muis en retro/vintage. Oei, gesmokkeld ...

    Harteliefs, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  189. Wat een geweldige giveaway! Gefeliciteerd met je grote aantal volgers, je blog is dan ook geweldig.
    Mijn 4 woorden zijn: oranje, love, poes en retro

    BeantwoordenVerwijderen
  190. Ik doe graag mee hoor. Ben ook volger gewordn, kwama lw el af en toe langs hoor....
    Mijn woorden, rood ,gezellig,poes en rommelig romantisch.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Your blog is very lovely and inspirational, thank you. My favorites: color-blue all shades; word-love; animal-my dog Luci; style-romantic. Wishing you well from Arizona, USA.

      Verwijderen
  191. Fantastische blog, helemaal mijn stijl. Ik doe met je give-away mee.
    Kleur: lila
    Woord: vrijheid
    Dier: katten
    Stijl: kleurrijk

    BeantwoordenVerwijderen
  192. Ik kom altijd graag kijken wat eruit je silly old suitcase komt en daarin ben ik duidelijk niet de enige. Natuurlijk doe ik graag mee met je give-away.
    lievelingskleur: oranje
    lievelingswoord: handmade
    lievelingsdier: pinguin
    stijl: vrolijk en kleurrijk
    lievelingsbloem:narcis

    BeantwoordenVerwijderen
  193. Steeds een leuke blog om te komen piepen. En ja, ik doe graag mee.
    Kleur : old green
    woord : vrede
    dier : poes Chili
    Stijl : vintage
    Verder nog een dikke proficiat !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  194. Kleur: Rood/Roze
    Woord: Familie
    Dier: Hond
    Stijl: Vintage/ Landelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  195. Wauw wat veel reacties!! En toch doe ik ook graag een poging! :-)

    Kleur: groen
    Woord: lief
    Dier: poes
    Stijl: combi van oud en nieuw

    BeantwoordenVerwijderen
  196. Wat een superleuk idee!

    lievelingskleur rosé/paars
    lievelingswoord love
    lievelingsdier vindt bijna alles leuk (op reptielen na)
    stijl vooral erg kleurrijk


    BeantwoordenVerwijderen