vrijdag 1 november 2013

A new collection of silly old suitcase Christmas treasures #2...

Het wordt dit jaar een mooie Kerst
vrolijk
kleurrijk
vintage
eclectisch
met een snufje kitsch
It's gonna be a beautiful Christmas this year
bright
colourful
vintage
eclectic
with a twist of kitsch

Ik maakte deze lieve bengelende oorbellen
in fijne kleurtjes
voor jezelf
perfect als kadootje
 I made these sweet dangly earrings
in pretty colours
for yourself
perfect as a gift













je vindt ze hier
you can find them here

heb een mooie dag
have a lovely day
xx







10 opmerkingen:

  1. What lovely ear rings I especially like the orange and green ones

    Jackie x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love the colour combinations and the plates too!
    Liz @ Shortbread & Ginger

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoals altijd weer erg leuk. Jammer dat ik geen oorbellen (meer) draag. Wat leuk trouwens om jouw armbanden en slingers in het boek van Claire en Saskia te zien. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooo jade and pink and teal and pink! be still my beating heart but i love those colours together! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kan er maar één ding over zeggen: ze zijn mega leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi en zeer vrolijk de kleuren mint en rose zijn mijn lievelingskleuren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel voor je lieve berichtjes op mijn blog. De oorbellen die je hebt gemaakt zijn prachtig! Lekker kleurrijk!

    Fijne zondag!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love your colours, your bling, and your ideas. Very inspiring!
    *SMILES* from Denmark //Lisbet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie oorbelletjes! Ik zou bijna willen dat ik gaatjes had...! Zo fijn al die kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen