maandag 4 november 2013

Around here...




we aten zelfgemaakte verjaardags taart
zoet, kleurig en héél lekker
we ate homemade birthday cake
sweet, colourful and very yummy







kreeg ik veel lieve en positieve reacties op 
de nieuwe 
Kerst kofferschatten
dankjewel!
i received the sweetest and positive feedback
on the new 
Christmas treasures
thank you so much!







ik haakte een laatste randje langs mijn omslag sjawl
hij is bijna klaar!
later meer hierover
ik moet hem nog afwerken
en 
 voor jullie een werkbeschrijving maken
i made a last edge to my scarf
it's almost ready!
more about it later
i have to finish it first
and
make you a tutorial




ik redde een zielige roze potroos uit de supermarkt
en als dank komen er mooie bloemen tevoorschijn
i saved a poorly looking pink rose from the supermarkt
and as a thank you it gives me lovely flowers



en ik scoorde twee prachtige oude blikken
ik geniet van de mooie details
and i scored two old pretty tins
i enjoy the lovely details on it






Fijne nieuwe week!
Have a lovely new week!

xx





18 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Ziet er heerlijk uit die taart. Mooie sjaal met leuke randjes!
    Groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd. Wat een vrolijkheid en kleurige cadeautjes. De sjaal ziet er mooi uit met het gekleurde randje.
    Zo te zien kun je met alle spullen nog lekker nagenieten.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een gezellige taart! Ben benieuwd naar de beschrijving van de sjaal, ben al lang op zoek naar een patroon voor een sjaal maar tot nu toe nog niks naar mijn zin gevonden. Ziet er gaaf uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een kleurrijke taart, gezellig op deze herfstachtige dag. Leuke vondsten heb je gedaan en weer mooie spullen voor je 'winkel' gemaakt.

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie taart. Ik ben erg benieuwd naar het patroon van de sjaal. En die blikken: dat zijn schatten! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What an amazing looking cake! You always have the best colour combinations
    http://ahandfulofhope.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig en natuurlijk van harte! Ook met de potroos trouwens, bij mij in huis gaan ze eerder bergafwaarts ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd!
    Wat word ik toch altijd vrolijk van al die kleurtjes! Bedankt!
    Groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een vrolijke feesttaart en heerlijke kleurencombinaties voor de oorbellen! Er mooie vondsten ook die blikken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh jummm, die taart helemaal in stijl van je blog. Ziet er heerlijk uit. En je omslag sjaal is prachtig. Zou zelf nooit zo snel voor zwart hebben gekozen. Nu misschien toch wel. Juist mooi in combinatie met die felle kleuren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijke taart nog gefeliciteerd en wat een prachtige nieuwe koffierschatten heb je gemaakt. Trouwns je sieraden die in het nieuwe boek Haken &.kleur staan mogen er ook zien. Prachtig. groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, wat een prachtige taart! Nog van harte gefeliciteerd natuurlijk. En wat een mooie spulletjes weer, de krans, de sierade en de sjaal allemaal prachtig. Dol op kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jij maakt echt prachtige dingen! Zag net in het boek haken 7 kleur ook al van alles van jou voorbij komen, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oh die omslagdoek, wow! de rest ook hoor, maar die...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nog van harte gefeliciteerd. De taart heeft net zoveel kleuren als de kofferschatten. Om op te eten.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag en wat een geweldige taart!

    Madelief x

    Mooi ook je omslagdoek!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Such joy over here all the time...love the pretty cake...makes me want to bake one. xoxo

    BeantwoordenVerwijderen