vrijdag 22 november 2013

Around here...

...er was daglicht, en dus maakte ik wat foto's
van de geweldige XL kitsch kerst broches die ik eerder maakte...
...there was daylight so i made some pictures
of the amazing XL kitsch Christmas brooches i once made...





...lieve vilten taartjes hangers voor in de kerstboom...
...lovely felt cupcake hangers for the Christmas tree...


...en delicate stoffen kerst feetjes
handgemaakt van vilt, stof, kant en lintjes.
...and delicate Christmas fairies
handmade of felt, fabric, lace and ribbon.




...nog twee leuke kettingen met stoffen knopen...
...another two pretty necklaces with fabric buttons...



...kleurige armbanden...
...colourful bracelets...



...fijne haakgarens...
...fine crochet yarns...






Ik bakte een cake
niet echt een lust voor het oog misschien
maar zeker wel voor de mond
gevuld met appel, rozijnen en nootjes...
I baked a cake
maybe not really a must for the eye
but certainly for the mouth 
filled with apple, raisins and nuts...


...ik maakte mijn zwarte omslag sjaal af
maar begon alweer aan iets nieuws
een heerlijk haakwerk
een zonder-erbij-na-te-denken-en-ik-zou-tegelijkertijd-
naar-Wallander-kunnen-kijken-project
alleen maar stokjes
steeds één rij in één kleur
voorlopig ben ik hier wel zoet mee
want het moet een deken worden
...i finished my black sjawl
but started a new crochetwork
an i-don't-have-to-think-about-and-i-could-
watch-Wallander-at-the-same-time sort of project
only double crochet
each one row in one colour
i will be busy with this one for a while
it's for a blanket




...en ik maakte zwarte Piet koekjes
de Meisjes hadden het grootste plezier
om de vrolijke mierzoete lekkernij
ik vind het best leuk
maar verlang stiekem al naar kerstkoekjes...
...and i made some zwarte Piet cookies
the Girls had great fun
they enjoyed this sugar sweet tidbit
i like making this
but i do look forward to make Christmas cookies...


Ik hoop dat jullie ook een fijne week hadden,
wat was het fijnste?
I hope you had a nice week to,
what was the most nicest thing for you last week?

Mooi weekend!
Have a beautiful weekend!
xx







13 opmerkingen:

  1. En wat voor foto's!!! Wat zijn je broches ontzettend leuk geworden en ook je sieraden mogen er zijn! Ik zie dat jij ook al aan het bakken bent geslagen. Wat is dat leuk om te doen met dit donkere weer he?! Succes met je nieuwe haakproject. Ik ben nog aan het bedenken wat mij volgende haaksel wordt. Heb op het moment weinig inspiratie.

    Je sjaal met groen en bruintinten klonk trouwens ook goed :-)

    Fijn weekend!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love the fabric button necklace. So pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. you always have such great colours on your blog! I love the little felt cakes and the charming biscuits, so detailed and colourful, lovely
    http://ahandfulofhope.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettende mooie gekleurde foto's! Ik word er helemaal vrolijk van! Mijn favoriete zijn je zwartepietenkoekjes en de broches. En de ketting... En de cupcake hangertjes... En de wol.. Ok ik vind het allemaal leuk!!!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love all this colour, happy Saturday Sweetie! :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allemaal om ter mooist! Die pietenkoekjes zien er superlekker uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die cupcakes en die feetjes zijn zo mooi! En koekjes bakken (en versieren) is altijd leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat ben je druk geweest!
    Prachtige creaties heb je gemaakt! Heel mooi :-)
    Mijn fijnste moment van deze week? Ik heb leren haken en mijn allereerste granny square gemaakt.
    Volgens mij heb ik er een nieuwe verslaving erbij.
    Liefs Danielle
    ahappymess.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, mooi!
    Ik heb een tijdje terug een stack met fabric bij je gekocht :) Vandaag heb ik eindelijk het ideale project voor een paar lapjes gevonden! :) Ik heb een foto gezet op mijn facebook, http://www.facebook.com/HaakMaarRaak

    BeantwoordenVerwijderen