dinsdag 19 november 2013

Hello, hello...

Alles gaat goed hoor, dankjewel!
Ik ben gewoon met héél veel dingen tegelijk bezig tussen de drukte
van school, huishouden en het Sinterklaas gebeuren door.
Er liggen nieuwe ideëen en fijne projecten klaar om te maken, vooral voor
mezelf en ik neem dit jaar wat taken over van de handwerkPiet,
want die heeft het ook al zó druk...
Everything is okay here, thank you!
I'm just busy with lots of stuff in between school, my household and all the
Sinterklaas happenings.
There are lots of ideas and projects on my desk to make and i also have taken over
some sew and crochet projects from craftyPiet 
(a black Piet who makes all the handmade toys) because he is terribly busy too...







En nu is dat natuurlijk geen excuus om zomaar een week weg te blijven
van mijn blog, maar ja, die week gaat ook wel erg snel.
Jullie missen mijn kleurige foto's, ja, nou, ik ook...
Want wat er echt voor zorgt dat ik geen blogberichten heb gepost de afgelopen week was
dus niet alleen gebrek aan tijd maar vooral gebrek aan daglicht.
Jee, wat is het toch donker buiten.
Ik wacht nu al drie dagen tot ik fatsoenlijke foto's kan maken.
Mijn oude camera kan het niet aan en heeft echt wat meer daglicht nodig.
Het sparen voor een nieuwe camera is wat ik nog altijd doe.
(meneer Nikon als u dit leest, donaties zijn altijd welkom)
Well, that's no excuse to just stay away from my blog for a week, but hey, that
week is going terribly fast.
You obviously miss my bright pics, well, me too.
Because what really holds me from posting blogposts isn't just a lack of
time but especially a lack of daylight.
Oh my, it's such a dark weather.
I've been waiting for three days now to take some proper pictures.
My old camera is really suffering and needs some more daylight.
Saving money for a new camera is what i'm still doing.
(mister Nikon, if you read this, donations are always welcome)

Ik maakte leuke DIY pakketjes om een vlaggetjes slinger met gehaakt randje te maken
Daarvan maakte ik vandaag foto's, dat ging nog net goed.
Je vindt ze in mijn Etsy shop...
I made some cute DIY-kits to make fabric bunting flags with crochet edges.
Today i managed to make pictures, it went pretty well.
You can find these in my Etsy shop...





Er liggen nog meer kofferschatten klaar om op de foto te gaan
Het zonnetje zou zich nog laten zien deze week dus ik wacht maar af.
Ondertussen haak ik nog wat aan mijn zwarte omslag sjaal
ik dacht dat hij af was
maar toen ik deze sjaal zag
vond ik dat mijn sjaal nog wel wat meer rand nodig had..
There are a lot more finished suitcase treasures to be photographed.
The sun will show up in the end of this week so i will wait patiently.
Meanwhile i crochet a bit on my black shawl
i thought it was finished
but when i saw this shawl
i thought mine would needed some more edge...




Hopelijk later deze week wat meer fijne plaatjes
wat meer licht en nieuwe kofferschatten
fijne week!
xx
Hopefully some more pretty pictures in the end of this week
a bit more light and more new suitcase treasures
have a lovely week!
xx











5 opmerkingen:

  1. Always beautiful over here my lovely, light or no light. Shawl is looking great.

    Lisa X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is zeker donker weer. Ik kan niet zonder daglichtlamp. Ook bij fotograferen handig ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee die vlaggenlijn pakketjes! Hopen op gauw meer zon dan maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vandaag was het hier een prachtige dag, dus ik hoop dat je heel veel kleurige en fleurige foto's hebt kunnen maken.

    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen