zaterdag 30 november 2013

Maken, uitpakken en inpakken...making, unwrapping and wrapping up...

...ik deed het allemaal afgelopen week...
nieuwe armbanden en oorbellen maakte ik voor mijn Etsy shop
...i did it all last week...
new bracelets and earrings are ready for my Etsy shop












...ik pakte wat uit...
zo'n mooi verpakt pakketje van Sloppop Yeah!
...and i unwrapped something...
such a lovely wrapped up package from Sloppop Yeah!




...met daarin een supermooi jurkje voorzien van een prachtige
screenprint van een vos...
...in there a lovely dress with a beautiful screenprint
of a fox...


...voor onze vierjarige...
...for our four year old...


...ze is er blij mee!...
...she's so happy with it!...



...yep, dans-proof!...
...yep, dance-proof!...



...en zo pakte ik ook de nodige pakketjes in...
...and i wrapped up pretty packages too...


...mijn kofferschatten gaan de hele wereld over! joehoe!
...my suitcase treasures are going all around the world! woohoo!


Fijn weekend
Happy weekend!
xx

4 opmerkingen:

  1. Cadeautjes zijn altijd leuk, zowel om te krijgen als om te geven. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie armbanden heb je weer gemaakt! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk! Mooi die foto's om een bol wol!
    groet,
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen