woensdag 18 december 2013

About making, Christmas and a little break...

En zo vliegen de knusse dagen voor Kerst voorbij
een drukke laatste week 
voor mijn Lief op het werk
voor de Meisjes op school
en voor mij in en rond het huis
voordat we vakantie gaan vieren...
And so the cozy days before Christmas are passing by
a very busy last week 
for my Love at work
for the Girls at school
and for me in and around the house
before we start our holiday...



...tussen de drukte door
maak ik kofferschatten voor een Winter markt 
op 27 en 28 december
in Vrouwenpolder, Zeeland...
...in between being that busy 
i'm making suitcase treasures for a Winter market
in Vrouwenpolder, Zeeland
on December 27 and 28...










...ik maak het gezellig in huis
en ook al hebben we geen kerstboom dit jaar
de kerstsfeer zit er al aardig in...
...i cozy up the house
and despite the fact we don't have a Christmas tree this year
Christmas spirit is all around the house...




-ik hou niet van de rode Kerstster, maar ik hou van deze roze, lekker kitsch!-
-i don't like the red Poinsettia but i do like this pink ones, how kitsch!-




-hoe zoeter. hoe beter? het ziet er in ieder geval lekker uit-
-the sweeter the better? however, it looks delicious-



...ik probeer nog wat DIY projectjes voor mezelf te plannen
die al enige tijd op mijn to do lijstje staan
en een stapel boeken en tijdschriften
ligt klaar om gelezen te worden...
...i try to plan some DIY projects for myself
these are on my to do list for quite a while
and a pile of books and magazines
is waiting to be read...






...het is tijd voor een Kerst pauze...
mijn Etsy shop is dicht
en ik verlaat mijn blog ook voor een tijdje...
...it's time for a little Christmas break...
My Etsy shop is closed
and i will leave my blog too for a while...


...na de Kerst ben ik weer terug
mocht je me missen en toch willen weten wat ik doe? 
volg me dan via Instagram
daar zal ik af en toe te vinden zijn...
...i'll be back after Christmas
if you miss me and really want to know what i'm up to?
follow me on Instagram
i'll be around there once in a while...



Ik wens jullie lieve lezers en volgers
een mooie gezellige kerst toe
geluk, liefde en warmte
geniet!
xx

I wish you sweet readers and followers
a beautiful and cozy Christmas
happiness and love
enjoy!
xx



22 opmerkingen:

  1. Een drukke, maar ook erg gezellige tijd... Ik wens jou ook fijne feestdagen toe en veel succes op de wintermarkt!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eeeeh das zo jammer, ben je eindelijk een keertje in de buurt, ben ik niet in Zeeland :(

    Fijne feestdagen <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele fijne feestdagen! Ik kijk nu al uit naar het moment dat je er weer bent. Je hebt altijd van die heerlijk vrolijk gekleurde berichtjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele feestdagen voor jou en je familie!
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne feestdagen! Ik ga je zeker even opzoeken op instagram, voor wat vrolijk gekleurde plaatjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne feestdagen:) Wat een feestelijke foto's komen er weer voorbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat prachtig allemaal;) fijne kerstvakantie en blijf je via instagram volgen. Lieve groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijne dagen! Geniet ervan. Het ziet er feestelijk uit allemaal:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele warme dagen en wat geniet ik toch weer iedere keer van je kleurrijke foto's , dank je wel daarvoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sounds like a lot going on, especially with a craft fair in between Christmas and new year
    I hope you have a lovely Christmas with your family
    http://ahandfulofhope.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig hoe je zonder boom toch ultieme kerstsfeer kan maken!

    Fijne dagen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gezelligheid met al die kleurtjes! Ik wens jou (en je gezin) ook hele fijne kerstdagen en een gelukkig, gezond en creatief 2014!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mis je nu al! ;-) jou berichtjes helpen me altijd door de stressmomentjes heen! Maar lang leve instagram! We zitten komende weken midden in een verhuizing, (wie bedenkt het in deze tijd van het jaar??) Maar goed, mocht er de 27e of 28e ook maar een beetje ruimte zijn dan ben ik in vrouwenpolder! Lijkt me zo leuk om jou en je prachtige dingen eens te ontmoeten! Ik wens je in ieder geval hele warme, fijne, gezellige, en kleurrijke kerstdagen en voor het nieuwe jaar al het goeds!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mis je nu al! ;-) jou berichtjes helpen me altijd door de stressmomentjes heen! Maar lang leve instagram! We zitten komende weken midden in een verhuizing, (wie bedenkt het in deze tijd van het jaar??) Maar goed, mocht er de 27e of 28e ook maar een beetje ruimte zijn dan ben ik in vrouwenpolder! Lijkt me zo leuk om jou en je prachtige dingen eens te ontmoeten! Ik wens je in ieder geval hele warme, fijne, gezellige, en kleurrijke kerstdagen en voor het nieuwe jaar al het goeds!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een fijne, relaxte, gezellige en creatieve decembermaand en natuurlijk begin van 2014 gewenst! We zien je vanzelf weer terug ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie sfeer op de foto's! Geniet van de kerstpauze, de feestdagen en van elkaar! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele fijne vakantie toegewenst, allemaal even bijtanken!! Veel succes ook met de markt, gezellig hoor. Jammer dat Zeeland een beetje te ver is voor mij....
    Zie je vast nog op Instagram!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lovely, all of it. Merry Christmas!

    BeantwoordenVerwijderen