donderdag 5 december 2013

Fijne Sinterklaas!...

*
doe voorzichtig onderweg 
en kom veilig en wel thuis,
laat de storm dan maar waaien
en maak het gezellig in huis.

steek een kaarsje aan
maak het fijn warm binnen,
zet wat lekkernijen klaar
en laat het avondje maar beginnen!

en mocht je op een bepaald moment denken
wat hebben we het toch goed en fijn,
besef je dan dat wat er echt toe doet
is gelukkig en in gezondheid samen zijn.

groet
Tel-je-zegeningen Piet
en 
Wees-eens-blij-met-wat-je-wél-hebt Piet




xx

14 opmerkingen:

  1. Zo waar, zo waar. Ik dacht dat ik er me er al bewust van was maar leef nu anders.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo is het maar net! Fijne Sinterklaasavond!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En zo is het!
    Voor jou ook veel pret
    T feest kan beginnen
    We blijven lekker binnen
    Lachen en kijken rond
    En hebben zo n heerlijke avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is precies wat ik doe vanavond. Wat een mooie sinterklaas platen heb je erbij gevonden. Jij ook een fijne sinterklaas avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie afbeeldinge, zo sfeervol, ga ik bewaren voor volgend jaar. Misschien is dit een leuk ideetje terug voor jou: kom ook eens kijken bij onze adventskalender, iedere dag een nieuw idee!! (en je kan hem ook op je eigen blog plaatsen zelfs als je zou willen) http://www.samenspinsels.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eet de Sint op het eerste plaatje nou een zak patat? Hij heeft gelijk! Die man is vast klaar met alle pepernoten, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nu je het zegt, ik zie het ook!
      En zo te zien eet hij er nog twee lekkere snacks bij ook...😉

      Verwijderen