dinsdag 10 december 2013

Goud!...Gold!

Goud.
dat is zeker mijn favoriete kleur met Kerst
in die gekke oude koffer vond ik twee bollen gouden draad
perfect!
ik voegde wat wit, oudroze, mint en neonroze toe
en maakte wat fijne kerst versiersels...

Gold.
that's my favorite colour this Christmas for sure
i found two balls of golden yarn in that silly old suitcase
perfect!
i added some white, old pink, mint and neon pink
and made some Christmas decorations...







...ik haakte een aantal strikken...
...i made some crochet bows...




...en een paar lieve rondjes...
...and some lovely circles...




...ik maakte pluizige pompons...
...i made some fluffy pompons...



...mooi op een kado...
...pretty on a gift...






...ik word er blij van!
...it makes me happy!


Fijne dag!
Have a happy day!

xx

13 opmerkingen:

  1. ik ben zelf in een goudminnende fase blijkbaar en je rondjes zijn erg tof !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Every one should have a splash of gold especially at Christmas.....never crochet with gold yet, now there's an idea! :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij wordt er blij van? Iik word er super blij van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. it's lovely! today I was searching for some gold thread, and I ending up buying some natural cotton with a silver thread running through because that was all I could find! and I've been crocheting circles too. A beautiful addition to pompoms! Heather x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat kun je met twee bolletjes gouddraad veel een bling-bling-effect geven.Mooi om te zien.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je leuke dingen gemaakt! Vrolijk allemaal, helemaal met de bling bling. Heb ik meteen een vraagje over. Ik heb hetzelfde soort glitterdraad, maar bij mij rafelt het gigantisch. Bij jou niet, lijkt het..?

    Groetjes,
    Hanneke maakt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat lijkt zo...het draad van de grote bol rafelt ook best snel en was niet
      héél soepel om mee te haken...het effect is wel geweldig!

      x

      Verwijderen
  7. Prachtige combi met dat goud!!!
    Liefs Danielle
    ahappymess.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen