maandag 2 december 2013

Houten hart...Wooden heart...




Ik maakte ze al eens eerder
deze mooie houten kettingen met houten hart
vergeet héél even al dat glitter en kerstgoud
 deze houten kettingen
met een handgeschilderde kraal
vrolijken helemaal op deze winter

I made them once before
these beautiful wooden necklaces with wooden heart
forget about all the glitter and gold for a moment
these wooden necklaces
with a handpainted bead
will brighten up your winter











je vindt ze in mijn Etsy shop
you can find them in my Etsy shop

xx


10 opmerkingen:

  1. Prachtig! Ik vind het toch zo knap dat je altijd van die mooie kleuren combinaties kunt bedenken! Mijn favoriet is de witte ketting met het mintgroene hart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt mooi en zo te zien voor ieder maak je er wel een in eigen kleuren.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind ze weer helemaal geweldig!

    groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. These are lovely and fun
    http://ahandfulofhope.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaaa, ik heb er al één en ben er nog steeds heel erg blij mee! Ik draag hem regelmatig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jippie, ze zijn er weer! Ik ga meteen bestellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw! Beschilder je je die kralen zelf?! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen