vrijdag 13 december 2013

Silly Old Suitcase Etsy shop update!...

Wil je nog graag een kofferschat kopen dit jaar?
dat kan nog tot en met zondag 15 december!
want na een mooi jaar
met véél lieve, enthousiaste en blije kopers en bezoekers
gaat mijn Etsy shop dicht
om een welverdiende pauze te nemen
super bedankt voor alle lieve complimenten
en alle aankopen die jullie deden
*
 in het nieuwe jaar
vanaf 6 januari
 gaat de koffer weer open!
gevuld met nieuwe kofferschatten

Do you want to buy a suitcase treasure this year?
you can untill Sunday December 15!
because after a beautiful year
of sweet, enthousiastic and happy buyers and visitors
my Etsy shop will close
to take a well earned break
a big thank you to all of you
for all the sweet comments
and the purchases you all did
*
i will reopen that suitcase 
in the new year
from January 6
filled with lots of new suitcase treasures








 nieuw in mijn Etsy shop!-new in my Etsy shop!






 nieuw in mijn Etsy shop!-new in my Etsy shop!



 nieuw in mijn Etsy shop!-new in my Etsy shop!







Fijn weekend!
Happy weekend!

xx

7 opmerkingen:

  1. Wat maak je toch een prachtige spulletjes! Het ziet er allemaal even vrolijk uit :-) Veel plezier met alle voorbereidingen voor de kerst!

    Fijn weekend,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke sieraden! ik wil wel een paar van die vrolijke oorbellen.... heel leuk! Fijne dagen alvast!!

    Groetjes Lisanne
    draadenpraat.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje zeg, daar schrok ik even! Alhoewel ik nog nooit wat bij jouw gekocht heb lijkt het me echt een verlies als jij er mee op houdt, zulke mooie spulletjes maak je altijd, ga meteen weer even kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maar ik doe mijn shop niet voor altijd dicht! oh, nee, geen denken aan!
      Ik vind dat ik wel een paar weken vakantie heb verdient.
      En ik heb nog een Winter Fair eind december.
      Dus daarom doe ik die koffer tijdelijk dicht...
      Vanaf 6 januari is mijn Etsy shop weer open hoor, goedgevuld met nieuwe schatten!

      x

      Verwijderen
  4. Fijne feestdagen alvast, ik wens je een creatief 2014 toe!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. HayHay!
    Hele fijne vakantie!
    Ik schrok ook! Gelukkig ga je maar even dicht!
    Fijne feestdagen!
    Liefs Danielle
    ahappymess.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geniet van je verdiende vakantie. Op een goed jaar!
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen