donderdag 12 december 2013

Those poor little crafty fingers of mine...

...och arme handige kleine vingers van mij,
wat hebben jullie het toch druk...
...oh poor little crafty fingers of mine,
you are so busy...

...als jullie klaar zijn met kerst knutselen en techniek les
op school
moeten jullie thuis gaan haken aan een deken...
...when you're ready doing Christmas crafting and technique class
at school
you have to crochet a blanket when you're at home...



...en moet jullie veel kralen rijgen
en lusjes draaien met een tang...
...and you have to string lots of beads
and turn little loops with pliers...




...jullie moeten African grannies haken
minimaal 1 per dag...
...you have to crochet African grannies
at least one a day...





...jullie moeten ladingen cirkels punchen
zodat de Meisjes deze leuke bollen kunnen maken
van alle papier dat ze laatst kregen (Hema)...
...you have to punch loads of paper cirkels
so the Girls can make these lovely ornaments
from the paper they recently got (Hema)...



...jullie kleien vrolijk mee 
met de andere kleine vingertjes hier in huis...
...you join the other tiny fingers in this house
making clay figures...


...en jullie maken armbanden
voor in mijn Etsy shop
-de laatste van dit jaar-
...and you make new bracelets
to add to my Etsy shop
-the last ones of this year-







...maar jullie vinden het niet erg, toch?
want stilzitten is ook maar saai.
dus vanavond weer gezellig op dit knusse plekje
met gekleurd garen 
en een haaknaald
bij de hand...
...but you don't mind, do you?
cause just sitting still is boring.
so join me tonight at this cosy spot
with colourful yarn
and a crochet needle
near at hand...



xx



16 opmerkingen:

  1. Haha heel herkenbaar! Na een dag knutselen op school thuis ook nog lekker aan de slag :D je bent het typen van een gezellig blog berichtje nog vergeten :) Heel veel knutselplezier nog toegewenst! ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sweetheart, you always send me away from here happy! :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh I just love this post! So bright and beautiful. I always come away from your blog feeling very happy and wonderfully inspired! Thank you!

    Take care

    Vanessa xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahahaha zo grappig, en herkenbaar.Ik doe ook van alles op school en ben thuis in de weer met kleurige bollen. Je deken wordt overigens werelds!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig! En het ziet er allemaal weer prachtig uit. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke dingetjes heb je weer in elkaar gefrutseld <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. kus die handjes maar eens goed want je hebt er duidelijk veel plezier van !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bezig vingers die elke keer weer de prachtigste creaties produceren! Af en toe even verwennen met een lekkere handcreme...

    Alvast een fijne avond. X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha maartje. Graag zou ik de onderste armband uit je blog willen kopen, wanneer komt hij in je etsyshop?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey!...ik vind het vervelend om te zeggen maar de armband stond er al in
      en was meteen verkocht!
      Dit jaar komen er ook geen nieuwe armbanden in mijn shop maar in januari pas weer!
      Ik heb nieuwe kralen in bestelling dus in het nieuwe jaar hoop ik weer mooie kleuren armbanden
      toe te voegen aan mijn Etsy shop, ook in pastel..

      xgroetjes en fijne dag

      Verwijderen
  10. Ik ben helemaal opgefleurd door de prachtige kleuren in de foto's. Ik ga helemaal zonnig het weekend in, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk allemaal!!! Oh...had ik ook maar wat meer tijd...geniet ervan!

    X Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Druk, druk, druk.... maar wat een heerlijke kleuren allemaal. En een leuke projecten. Om blij van te worden!

    BeantwoordenVerwijderen