vrijdag 3 januari 2014

A bit of shopping #16...

De kerstman bracht mij geen kadootjes
een kerstbonus van een baas kreeg ik niet
en dat is helemaal niet erg hoor
want ik trakteerde mezelf op wat mooie spullen...
Santaclaus didn't bring me presents
and i don't have a boss giving me a Chtistmas bonus
i don't care about that at all
because i just treated myself on some pretty things...



...ik kocht deze mooie handgemaakte manden
van Return to Sender
bij de Hema
en oh, wat ben ik er blij mee!...
...i bought these beautiful handmade baskets
from Return to Sender
at the Hema
and i'm so happy with it!...



...ze zijn groot genoeg om al mijn haakgaren in op te bergen...
...they are large enough to storage all of my crochet yarns...



...en het zijn perfecte bijzetters met een grote schaal of dienblad erbovenop.
...and they make perfect sidetables with a large plate or tray on top.




Ik kocht tijdens de vakantie in Zeeland deze gehaakte handwarmers
ze zijn gevoerd met fleece en heerlijk warm
gemaakt in Nepal 
gekocht en verkocht via eerlijke handel en dus oké
I bought these handwarmers during my holiday in Zeeland
they are lined with fleece and soft and warm
made in Nepal
purchased and sold by fair trade and that makes it okay



...de Meisjes willen deze ook wel
dus misschien maak ik ze na in kleine meiden formaat
en dan van zacht niet kriebelig garen...
...the Girls like these too
so mayby i'll just make some in little girls size
in soft not so itchy yarn...



Omdat ik hier en daar wat eenheid wil in mijn keuken
want dat voelt zo opgeruimd aan het begin van dit nieuwe jaar
kocht ik deze witte schaaltjes
mooie vorm
precies de goede maat voor yoghurt of soep...
Because i want to create some more unity in my kitchen 
it just feels so cleaned up in the begin of this new year
i bought these white bowls
pretty shaped
and perfectly sized for yoghurt or soup...


...ik ben blij!
...i'm a happy one!

xx

7 opmerkingen:

  1. Ik ben blij omdat jij blij bent...
    Mooie spullen trouwens !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie cadeautjes voor jezelf!
    Ik heb dat zelf ook dat ik daar zo blij van kan worden.
    Geniet maar lekker van al je mooie spulletjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige manden en meteen lekker opgeruimd... mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Those baskets are beautiful.........and if we can't treat ourselves every once-in-awhile then what is then point? Marvellous find :)

    Emma
    (Dear Thirty)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi!!! Lekker toch, om jezelf even te verwennen......ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo'n leuk kerstpakket hen gehad;) Geniet! Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je weet uiteindelijk zelf wat je het allermooiste vindt, dus waarom wachten op de sint of kerstman? Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De manden zijn echt prachtig! Je hebt jezelf lekker verwent met mooie spulletjes! Fijn hoor!

    BeantwoordenVerwijderen