zaterdag 18 januari 2014

Adding bits of Spring to the house...

Ja, ik weet dat het nog winter is
maar het voelt als Lente
ik kan het dan ook niet weerstaan
om al wat voorjaar in huis te halen...
Yes, i know it's winter
but it feels like Spring
and i can't resist
adding bits of Spring to the house...

...eerste tulpen...
...first tulips...




...nieuwe Hema deken...
...new Hema blanket...


...harten kettingen voor de Meisjes...
...heart necklaces for the Girls...





...mijn favoriete bloemenkussens...
...my favorite floral pillows...


(het voorste kussen is nieuw, lees erover hier...)
(the one in the front is new, read about it here...)






...en Blauwe Druifjes.
...and Muscari.



Fijn weekend!
Have a lovely weekend!

xx


10 opmerkingen:

  1. ooo love that stitching matching the pompoms! rainbow bright and glorious! have a super weekend xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wou eerst alles nog individueel bespreken,maar ik kwam overal tot dezelfde conclusie --> wat leuke spulletjes, oooo die kleuren, die prints! ...
    Het was voor mij even meegenieten van al dat leuks.

    Veel groetjes charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke post! Mooie kussen, leuke kettingen....heerlijke kleuren, het voorjaar straalt ervan af.....:-)

    Fijne week,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. DIE HARTE KETTINGEN ZIJN GAAF EN JE TULPEN OOK.

    LEKKER VROLIJK EN LAAT VAN MIJ OOK MAAR DE LENTE KOMEN.

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet het er allemaal weer geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk, ik kocht vandaag ook mijn eerste tulpen van het jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een fijne kleurige post, ik word hebberig van die kussens!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. HayHay!
    Wat een prachtig en vrolijk bericht!
    Hier word ik helemaal blij van :-)
    Prachtige kussens!
    Mooie kettingen, eigenlijk is alles supermooi!
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leeeuk! Heerlijk vrolijk :) vooral dat dekentje van de Hema; fijn!

    BeantwoordenVerwijderen