woensdag 8 januari 2014

Around here in the new year...

Ik begon het jaar met een aantal beloftes
beloftes naar anderen toe maar vooral aan mezelf...
I started this year with some promises
promises to others but especially to myself...

...zo ga ik vooral niet lijnen 
(nooit gedaan, daarvoor is het leven te kort)
maar snoep ik alleen iets als ik daar echt zin in heb
dan moet het wel iets goeds en lekkers zijn
zodat ik er echt van kan genieten
dit lukt tot nu toe erg goed...
...and so i'm not gonna follow some silly diet 
(i've never did, life is to short for that)
but i only will relish something if i really want to
it has to be something good and yummy then
so i can really enjoy it 
 i'm doing great so far...



een nieuw jaar, een frisse start
ik ben zó blij met mijn nieuwe visite kaartjes die ik deze week ontving
ik vind ze erg mooi
fris en eenvoudig als ze zijn
past goed bij mijn nieuwe blog look...
a new year, a fresh start
i'm so thrilled i received my new business cards last week
i like then a lot
simple and fresh as they are
suits my cleaned up blog look perfectly...




ik beloofde mezelf weer eens achter de naaimachine te kruipen
ideëen genoeg in mijn hoofd
materiaal genoeg in die gekke oude koffer
als tijdgebrek nu maar niet teveel in de weg gaat staan
i promised myself to find my spot behind my sewing machine again
plenty of ideas in my head
enough supplies in that silly old suitcase
if only a lack of time will not stand in the way to much

ik trof alvast wat voorbereidingen
maakte deze patroon gewichtjes
-stoffen kussentjes gevuld met mais-
naar het idee uit het boek allemaal rokjes
i prepared myself
and made these little cornhole bags
-little fabric pillows filled with corn-
i got the idea from the book allemaal rokjes








ik speelde met kleuren
liet me inspireren
voor het maken van sieraden
en ga deze zomer voor rosé goud
naast het vertrouwde brons, goud en zilver
i played with colours
i got inspired
for making new jewelry
i will be doing rosé gold this summer
next to the traditional bronze, gold and silver



een belofte naar de Meisjes
iedere woensdag middag iets knutselen of maken
deze keer gingen ze verven
grote kartonnen cijfers
hun eigen leeftijd
en inclusief wat lekkers en limonade
a promise to the Girls
doing a crafty project every Wednesday afternoon
this time they painted  
big cardboard numbers
their own age 
and a snack and lemonade included






Ik ben blij
ik doe het goed met mijn beloftes
I'm a happy one
i'm doing well on my promises

Heb jij ook goede voornemens
ideëen of beloftes
voor het nieuwe jaar?
Do you have good intentions
ideas or made promises
for the new year?

xx















13 opmerkingen:

  1. Hoi, wat een leuk bericht. ja ik heb eigenlijk dezelfde goede voornemens. Veel minder snoepen. Tot nu toe gaat het bij mij ook goed, maar het volhouden vind ik eigenlijk het lastigst. Wat zien je kaartjes er mooi uit! en die cijfers zijn ook een super leuk idee! Ik ben zelf pas begonnen met mijn blog, en volg die van jou al een hele tijd. Zou het leuk vinden als je een x een kijkje wilt nemen op de mijne..... alvast heel erg bedankt! en volhouden he! groetjes Lisanne www.draadenpraat.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely colourful post!
    Liz @ Shortbread & Ginger

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie beloftes!! Ik doe nooit aan goede voornemens, maar dit jaar wel. Wil graag weer lekker in mijn lijf voelen, dus hier wordt wel wel gelijnd, maar op een normale manier. En er wordt gesport!
    Verder wil graag weer lekker creatief bezig zijn, maar dat ligt een beetje aan Fenne of ik daar aan toe kom. Wel een nieuw blog begonnen!
    oh ja, en eindelijk de poncho afbreien die ik vorig jaar al af zou hebben voor mijn zusje :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. LEKKER....

    Wij houden van deze schocola.

    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee wat een leuke dingetjes weer allemaal.. Goede voornemens tsja ik heb er geen bedacht. Heb er eigenlijk niet zoveel mee heb wel doelen maar niet per 1 januari ;)
    Zowieso wil ik alle vakken dit jaar gewoon ook weer in 1 keer halen en hoop ik deze zomer op een leuke vakantiebaan.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb die zakjes ook gemaakt en ik gebruik ze als tevens als speldenkussen. Ik heb ze met schelpenzand gevuld. Zie https://www.facebook.com/photo.php?fbid=517093378373854&set=a.514119722004553.1073741832.489162971166895&type=1&theater

    Ik heb dit jaar me alleen voorgenomen om meer dingen te doen waarvan ik blijer wordt.

    Groetjes,

    Dorothé

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je nieuwe kaartjes zijn mooi! Komt ook omdat het mijn kleurtje is hihi, lekker fris.
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik je nieuwe banner niet mooi vind. Op de een of andere manier straalt het niet, het is wat dof. Niet herkenbaar als Silly Old Suitcase. Weet niet, gewoon een gevoel. Maar ieder z'n smaak natuurlijk.
    De geverfde cijfers zijn geweldig, de meiden hebben duidelijk jouw talent. x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit jaar geen goede voornemens voor mij, maar als ik al jouw goede voornemens zo zie, wordt het misschien toch tijd om meer tijd te reserveren voor creatieve momenten.

    Fijne dag. X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe mee met de '3 out, 1 in' van Bouquet of buttons (Lieke). Drie stofjes verwerken uit je stoffenbakken of stoffenkast of stoffenkamer en dan mag je er 1 nieuw kopen. Tot nu toe gaat het goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn goede voornemen: iets kopen in jouw leuke webwinkel ;-)

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een ontzettend leuk idee om iedere woensdag iets met je dochters te maken! De letters zijn super geworden. Mooi ook je visitekaartjes en je leuke kussentjes!

    Fijn weekend!

    Madelief x

    Ohhhh, die chocolade is zo lekker :-)! Het is bij ons ook niet aan te slepen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goed bezig! Geeft veel positieve energie denk ik. Bij mij in ieder geval wel. Ik heb tot nu toe voor al mijn goede voornemens al een stap in de goede richting gedaan en dat geeft een goed gevoel!

    BeantwoordenVerwijderen