donderdag 2 januari 2014

Hello Hello 2014!...

Hallo Hallo lieve iedereen!
ik ben er weer
ik hoop dat jullie fijne dagen hebben gehad met diegene die je lief is
en ik wens je een super nieuwjaar vol goeds en gezondheid
vol inspiratie
een nieuw jaar met mooie nieuwe dingen
Hello Hello sweet everyone!
i'm back again
i hope you have enjoyed a lovely holiday with your loved ones
and i wish you a healthy and great new year
full of inspiration
a new year filled with lots of beautiful new things

ik start dit jaar best goed
met nieuwe kofferschatten in mijn Etsy shop
mooie houten kettingen
fijne armbandjes
kleurige kralenkettingen
...
i will start this year pretty well
with new suitcase treasures in my Etsy shop
pretty wooden necklaces
fine bracelets
colourful beaded necklaces
...


















xx


7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kettingen met die houten hartjes! Heel leuk! Ga ik zeker nog eens bekijken!
    Groetjes Maaike (www.gekkiggeitje.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Happy 2014..... Have a colourful, creative year! :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Santa has brought me one of your beautiful necklaces ... it's so beautiful, I'm very happy,
    warm greetings,
    Kerstin♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw, mooi!

    en je was toch in vrouwenpolder? familie? hoop dat ze een lot bij de postcodeloterij hadden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij ook een mooi, kleurig en creatief 2014

    BeantwoordenVerwijderen