maandag 27 januari 2014

I'm just so freakin' busy !!...

Ik ben waanzinnig druk met mooie dingen maken!
en ik geniet ervan...
I'm freaking busy making pretty things!
and i'm enjoying every bit of it...



...ik zoek stoffen uit
knip en naai...
...i'm sorting out fabrics
i cut and sew...







...ik zoek kleuren combinaties
maak en rijg...
...i search for colour combinations
i make and i bead...

 



...ik begin aan nieuwe haak projecten...
...i'm starting new crochet projects...



...en ik maak oude haak projecten af...
...and i finshing old crochet projects...



...ja hoor, ik zit weer in de juiste flow!
...yep, i'm in the right flow again!

heb een fijne nieuwe week
have a happy new week

xx

27 opmerkingen:

  1. Dat ziet eruit als een heerlijke flow! Wat een prachtie projectjes in de bekende, heerlijke kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah just what I needed to see today. I am in a rut and feeling pants about my crafty ways! This has truly lifted me. Just love your eye for colour!

    Have a super day!

    Vanessa xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige plaatjes! Kan ik zo'n mooie groene armband bij jou bestellen? Liefs, anne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig die kleurtjes en dan al die kralen in dat mooie oude blik.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk al die kleuren en projecten die afgemaakt worden...
    Ziet er allemaal goed uit!
    Geniet van die flow ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waanzinnig leuke inspiratiebron; dit kleurrijke blogbericht!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto's weer. dol op die mini granny's! Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vol met liefde! Zo prachtig om te zien!
    Fijne week!
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige stoffen! En ander fijn moois. Geniet van de flow.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk om zo over je schouder mee te kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is een hele fijne flow... Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat maak je toch mooie dingetjes... echt een feestje alleen al om naar de foto's te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zoals gewoonlijk word ik weer supervrolijk van die mooie foto's en leuke kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heeerlijk! En laat maar komen die plaatjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een heerlijke kleuren, stofjes, kraaltjes e.d. Ik snap wel waarom je niet te stoppen bent :) Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Waar haal je toch steeds al die prachtige stoffen vandaan, ik zoek me suf maar vind nooit van die schatten..

    <3 liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een ontzettende bezige bij men je toch! Fijn om in de goede flow te zitten, vasthouden maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wat ben je zalig bezig! Ik doe effe helemaal niks, ben al een week ziek. Maar mijn lapjes deken ligt geduldig op me te wachten... Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik word altijd jaloers van jouw foto's: het lijkt me zo fijn om lekker creatief bezig te zijn! Ik ben mijn flow al een tijdje kwijt :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  20. oooh, alweer zo prachtig allemaal! Ik word altijd een klein beetje gelukkig (of gelukkiger want ik ben best heel gelukkig hoor!) als ik je prachtfoto's zie van al dat moois! Geniet nog maar heel erg van die flow!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Net als curlycreative ben ik daar ook nieuwsgierig naar: waar vind je zulke prachtige stoffen? Ik loop ze nooit tegen het lijf...

    BeantwoordenVerwijderen