zaterdag 4 januari 2014

Kwastjes en pompons...Tassels and pompons...

Ik hou ervan!
kwastjes en pompons
in alle maten en kleuren...
I love them!
tassels and pompons
in all sizes and colours...



...ze zijn makkelijk te maken, zoals deze van restjes haakkatoen...
...they are so easy to make, like these made of crochet yarn leftovers...


...ik denk dat ik er een aantal aan mijn deken maak als deze klaar is...
...i think i will add some of these to my blanket when it's finished...






...en tijdens het haken van  granny vlaggetjes geïnspireerd door haar
ik hou ervan
het maakt de vlaggetjes extra feestelijk!...
...en while i was crocheting granny bunting flags inspired by her 
i like that a lot
it makes my bunting extra bright!...




Toen werd ik verliefd op deze schattige kleine kwastjes in snoeperige kleurtjes...
Then i fell in love with these cute little tassels in sweet colours...



...ik heb al plannen met deze...
...i've plans with these...


Alle kerstspullen zijn weer ingepakt
maar deze fluffy pompons laat ik nog even liggen
ze maken me blij...
All Christmas items have been packed
but these fluffy pompons can stay for a while
they cheer me up...


Ik ga een feestje maken van 2014
dus ik zal nog veel pompons en kwastjes maken
verwerken in mijn sieraden
toevoegen aan mijn interieur
voor een feestelijk gevoel!
I'm gonna make 2014 a party
so i will be making lots of pompons and tassels 
use them in my jewelry
add them to my interior
for a festive feeling!

xx







12 opmerkingen:

  1. Dat 2014 maar een fijn gekleurd feest voor je mag worden!! Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een vrolijkheid weer hier op je blog :D De vlaggetjes zijn superleuk! Ik wens je een mooi 2014 toe. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk kleurrijk!! Wat een mooie deken wordt dat!! En de vlaggetjes zijn geweldig!
    Ik wens je een prachtig, liefdevol, kleurrijk en creatief 2014 toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi blogbericht en wat leuk die kwastjes. De deken en vlaggetjes zijn prachtig. Leuk te zien dat alles in je eigen stijl is. Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi voornemen voor dit jaar! Het ziet er geweldig kleurrijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Maartje,

    Je vlaggetjes zien er super leuk uit met die kwastjes onderaan! Zo'n vrolijk geheel :-) Ik ben nog steeds met een kussen en een deken bezig, maar kom er maar niet doorheen. Misschien moet ik ook maar iets met kwastjes tussendoor maken :-)!

    Dank je wel ook voor je lieve berichtje op mijn blog! Je bent welkom om een keer een kijkje te komen nemen.

    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allereerst wil ik je een gezond en gelukkig 2014 toewensen! Wat een goed voornemen om er een feestje van te maken dit nieuwe jaar... en met al jouw creativiteit gaat dat vast goedkomen.

    Fijn weekend. X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such colour and JOY....what a happy post. Happy and Blessed 2014 to you my friend. xo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow! Dt ziet allemaal weer heerlijk kleurrijk uit! Ik ben heel benieuwd naar het resultaat van je deken. En ook nog een gelukkig nieuw jaar gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful beautiful tassels.....loving the colour! :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het ziet er weer heeel gezellig uit! Leuk idee met die kwastjes! Ik moet er ook maares op gaan studeren, want ze zijn dan wel heel makkelijk te maken, maar ik vergeet toch altijd weer hoe ook alweer!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. love the tassels, love your pics, love your blog, love it all :O) Happy New Year! Michelle @ michellemadethis.blogspot x

    BeantwoordenVerwijderen