vrijdag 21 februari 2014

Around here...

Hallo Hallo
oh nee, ik ben jullie niet vergeten!
en ja, ik had even wat andere dingen te doen
zo hebben we afgelopen week hard gewerkt om het huis
op te ruimen en netjes te maken
voor het bezoek van de makelaar op donderdag...
Hello Hello
Oh no, i did not forget about you guys!
and yes, i had some other things keeping me busy
we worked hard last week
to clean up and tidy our house
for a visit of a real estate agent on Thursday...
















...tussendoor probeerde ik te ontspannen
door te haken
te spelen met nieuwe stoffen en garen
projecten te verzinnen...
...in between i tried to relax
by doing some crochet
playing with new fabrics and yarn
pondering on new projects...












...ik heb zin in de Lente
dus haal het voorjaar zoveel mogelijk in huis
en hoewel ik niet zo van gele bloemen hou
ben ik verliefd op deze kleine schatjes...
...i feel like Spring so much
so i try to get some Spring into the house
and though i don't like yellow flowers very much
i do love these little cuties...







...vandaag pakken we onze tas in
we gaan even uitwaaien
en tot rust komen 
twee nachtjes aan de kust
haakspulletjes mee
en genieten...

Fijn weekend!

...today we'll pack our bags
we're off to the sea
just for two nights
to do some serious relaxing
taking my crochet stuff with me
and enjoy...

Happy weekend! 

21 opmerkingen:

  1. Heerlijke foto's weer! Opgeruimd staat netjes, maar wel héél erg fleurig en kleurig zo.
    Geniet van jullie weekendje aan de kust!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker opruimen. Een goed doel helpt daarbij. En ook fijn om de lentekleuren al in huis te halen.

    Veel plezier van de week, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Have a lovey time! Your photographs are stunning - I love the bright colours in the china and crochet.
    Liz @ Shortbread & Ginger

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar ben je weer!! Hier ook alles in lentesferen! Dus jullie gaan verhuizen? Wat spannend :-)
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik volg je met alle plezier en daarom krijg je van mij de Liebster Award...mocht je die nog niet eerder hebben gekregen...wat mij bijna onmogelijk lijkt...!!
    Zet 't op je blog en beantwoord met plezier mijn vragen, ik lees ze graag!!
    tot blogs! Gr. Joyce
    Mez11.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik word gewoon vrolijk van jouw foto's. En heerlijk zeg, weekendje weg met haakspulletjes mee. Jaloers !! Geniet ervan.
    Groet, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een zalige foto's weer... Kleur Explosie ! Wouw!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. jij ook fijn weekeinde :-) en succes met de verkoop (van het huis ) lol..

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijke kleurtjes... voel gelijk het voorjaar kriebelen... Succes met de verkoop van je huis en voor nu, geniet van een heerlijk weekend :D

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ow wat een heerlijke foto's toch weer en wat een vrolijke kleuren! Fijn weekend xx♡

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I love how bright and colourful everything is in your house!! it's like magic!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Your house is beautiful, should be easy to sell? Enjoy the sea, I lurve the sea, so relaxing...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jouw vrolijke huis is vast snel verkocht! Maar wat een werk zal dat zijn.. Ik moet er niet aan denken wat er hier allemaal zou moeten gebeuren om ons huis verkoopklaar te maken!
    Je rust heb je dik verdiend!
    Geef je even door waar we je huis kunnen vinden alstie online staat?
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijke kleurrijke post! Mooi de kopjes, de kussentjes, de stofjes.....een lust voor het oog! Ik hoop dat jullie twee heerlijke dagen aan de kust hebben gehad?! Succes met de verkoop van jullie huis.

    Fijne week & veel haakplezier!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. To look to your Pictures makes me happy! Thanks!
    Kerstin♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Everything is so beautiful here
    I love It
    bonne journée
    Sylvie from France

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Waaauw ik vind vooral die kopjes zooo prachtig! :-) Sowieso word ik blij van jouw foto's!
    Geniet aan de kust!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Me encanta tu página, tus colores, ¡qué alegría interior tenés !, voy a copiar tus folores para hacer señaladores y regalarlos , ¡todo hermoso ! Gracias por deleitarnos con esta página. Desde Argentina te saluda, Magdalena

    BeantwoordenVerwijderen