dinsdag 11 februari 2014

Crafting with kids-colourful carnival party scepters...

Ook dit jaar vieren wij weer carnaval
deze keer wordt het kleurig en vrolijk
en ik maakte deze feestelijke carnavals scepters
voor de Meisjes
ter verhoging van de feestvreugde...
This year we celebrate carnival
it will be bright and colourful this time
and i made these carnival party scepters
for the Girls
to raise the party mood...



wat je nodig hebt;
lijmpistool
houten punnik poppetje
nepvogeltjes
veren, pompons, glitters, pijperagers
belletjes, kleine paddestoeltjes, nep bloemen
plastic tierlantijnen
wiebelogen

what you need;
glue gun
wooden knitting doll
little fake birds
feathers, pompons, glitters, pipe cleaners
little bells, mini toadstools, fake flowers
plastic bits and pieces
googly eyes







...ik nam het houten punnik poppetje 
en plakte een aantal pijperagers in het gaatje...
...i took the wooden knitting doll
and start glueing some pipe cleaners in the hole...


...dit is de basis
waarop ik de wiebelogen plakte...
...this is a base
on which i glue the googly eyes... 


...hier omheen plakte ik
de pompons, belletjes, paddestoeltjes...
...around this i added 
the pompons,bells, toadstools...


...en de bloemen en veren...
...and the flowers and feathers...






...gebruik genoeg lijm, maak het stevig en vol...
...use enough glue, make it full and steady...






...en schudden en zwaaien maar! 
...and wave and shake it!...


veel plezier!
have fun!

xx


12 opmerkingen:

  1. Wat een creatief genie ben jij toch! Die blonde meiden van jouw boffen maar met zo'n mama :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou wat een goed idee zeg!!!
    Echt mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk bedacht! veel plezier! groetjes lisanne
    draad en praat..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een feest zal dat worden, veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. HayHay!
    Wat een superleuke feestelijke scepters!
    Heel leuk! en wat boffen ze met jou :-)
    Liefs Danielle
    ahappymess.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat geweldig zeg! Zou ik zo brutaal mogen zijn om te vragen waar de ogen vandaan komen? Ze zouden goed van pas komen tijdens het kinderfeestje van mijn dochter in april ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat geweldig zeg! Zou ik zo brutaal mogen zijn om te vragen waar de ogen vandaan komen? Ze zouden goed van pas komen tijdens het kinderfeestje van mijn dochter in april ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat geweldig zeg! Zou ik zo brutaal mogen zijn om te vragen waar de ogen vandaan komen? Ze zouden goed van pas komen tijdens het kinderfeestje van mijn dochter in april ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat geweldig zeg! Zou ik zo brutaal mogen zijn om te vragen waar de ogen vandaan komen? Ze zouden goed van pas komen tijdens het kinderfeestje van mijn dochter in april ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat geweldig zeg! Zou ik zo brutaal mogen zijn om te vragen waar de ogen vandaan komen? Ze zouden goed van pas komen tijdens het kinderfeestje van mijn dochter in april ;-)

    BeantwoordenVerwijderen