dinsdag 18 maart 2014

Around here...

hallo hallo!
wat gaat de tijd snel!
de dagen vliegen voorbij
mijn dagen 
gevuld met dit en dat
zoals het bakken van cakejes...
hello hello!
time goes by so fast!
days are flying by
my days 
filled with this and that
  like baking cupcakes...





...zoals het maken van Zomerrokjes
ik heb er al eentje klaar
in felle kleuren
want dat staat mijn Meisjes zo mooi
in de Zomer...
...like making Summer skirts
i have finished one
in bright colours
because it looks good on my Girls
in the Summer...




wil je ook zo'n rokje maken?
HIER lees je hoe je dat doet...
do you want to make a skirt like this too?
you can read how to HERE...




...zoals het voorbereiden van leuke recycle en DIY projecten
binnenkort te lezen
  hier op mijn blog...
...like preparing some fun recycle and DIY projects
you can read all about it
on my blog soon...



...zoals het maken van nieuwe kofferschatten
sieraden, vlaggetjes, kussens
de koffer zit binnenkort weer vol met moois...
...like making new suitcase treasures
jewelry, bunting, pillows
that suitcase is filled with prettiness really soon...





...zoals allerlei zaken uitzoeken
voor de verkoop van ons huis
en wat erbij komt kijken
ik heb het werk dat het met zich meebrengt
een beetje onderschat
en het kost ons aardig wat tijd en enregie
om alles te regelen...
...like sorting out things
for selling our house
and everything around it
i underestimated all the work it brings 
and we spend a lot of energy and time
to organize things...





...en dan zijn er zorgen
om een familielid die niet goed voor zichzelf zorgt
en daarmee niet alleen zijn eigen leven verpest
maar de mensen om zich heen het erg moeilijk maakt
het brengt teleurstelling en onbegrip
en zóveel negatieve energie
waarvan ik het liefst zou willen weglopen
maar dat kan niet
dus focus ik mij zoveel mogelijk op leuke dingen
het Voorjaar
frisse kleurtjes
creëeren
en dingen waar ik blij van wordt
ik tel mijn zegeningen
en geniet van mijn eigen gelukkige gezin van vijf...
...and then there are worries
about a person in our family that doesn't care for his self
and is not only ruin his own life
but makes it very hard for those around him
it brings dissapointentment and misunderstanding
and so much negative energy
i wish i could walk away from it
but i can't
so i focus on the fun things in life as much as possible
Spring
bright colours
creating
things that make me happy
i'm counting my blessings
and enjoy our own happy family of five...





...en één van die leuke dingen is een stukje 
over die gekke oude koffer
op de lifestyle pagina in de Margriet!
leuk hè?
...one of those fun things is a little feature
about that silly old suitcase
 on the lifestyle page of the Margriet!
isn't that fun?




ach, alles komt goed
De Lente komt eraan
well, everything's gonna be allright
Spring is coming

xx




16 opmerkingen:

  1. Nou dat is echt super leuk! Net als jouw rokken, zal even klikken, bedankt voor de link!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weeral mooi allemaal, en goed dat je op andere dingen richt waar je tenminste energie uithaalt als andersom ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat stukje in de Margriet! En je hebt weer mooie foto's geplaatst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your blog is so deliciously colorful! I'm so glad I recently stumbled across it via Pinterest and look forward to reading more. :) All of your creations are simply adorable and so inspiring! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes met de verhuizing en sterkte met het familielid, dat alle frisse kleuren je veel positieve energie zullen geven! Mij geeft je blog dat zeker, fris & vrolijkheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuk rokje. Ik wordt altijd helemaal vrolijk van je foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Succes met alles wat er op je afkomt! Prachtige foto's weer!! Rokje ga ik zeker ook eens maken. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooh, werkelijk prachtig allemaal!
    En zo'n rokje ga ik zéker maken :D
    Liefs,
    Lola

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O ik word zo vrolijk van jouw kleurrijke foto's, het straalt me tegemoet! Je suitcase and his treasures zijn bijzonder en inspirerend, dus ik vind het lifestyle stuk in de Margriet zeer terecht. Ik hou ook heel erg van sieraden maken en met kralen ''spelen'' dus ik vraag me af waar jij die leuke kralen haalt, met name geel vind ik altijd erg moeilijk te vinden en dat is nou juist voor mij dè lentekleur. Succes wat betreft jullie huis, ik vind de stap durven zetten geweldig! Lieve groeten Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aan je foto's ligt het niet wat betreft de positieve energie hoor!! Heerlijk!
    Sterkte verder en succes met de verkoop, wat een rompslomp allemaal he? Maar gelukkig heb je fijne afleidingen en een fijn gezin!!!!!!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb hier al meerdere (4) rokken gemaakt nav jou geweldige uitleg..wat zijn mijn meiden er blij mee!!Thnx! Onwijs bedankt. PS Bij een 3e rok durfde ik het aan om wat meer te spelen met stof; ik nam 1, 2 en 5 meter..gelijk een cirkelrok voor een hippe 3-jarige.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige foto's heb je weer gemaakt, fijn dat je energie kunt halen uit de positieve dingen die je tegenkomt. Ik ben al benieuwd naar je kofferschatten!

    <3 liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jaaaa ik had het gezien in de Margriet!! Leuk voor je!! Ik was al fan hoor!! Leuk die vogeltjes slinger!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Your post is full of such beautiful colours! It makes me feel like Spring is here :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohh, colors colors colors!! What a feast for the eyes :-). Thanks for sharing these wonderful photos ♥
    Congratulations on the advertisement and have a nice day!
    Nata

    BeantwoordenVerwijderen