zaterdag 8 maart 2014

Enjoying the first signs of Spring...

De Meisjes hadden deze hele week vakantie
en we genoten van het prachtige weer
en van de eerste tekenen van de Lente...
The Girls have had school holiday this whole week
and we enjoyed the lovely weather
and the first signs of Spring so much...



















...het zonnetje en de blauwe lucht
de geur van de Lente
geven energie 
en zin in nog meer kleur!
...the sun and the blue sky
the smell of Spring
gives me energy 
and makes me want bright colours even more!



Ik kocht een voorraad vrolijke kleurige stoffen
en lieve biais bandjes
om voor de Meisjes zomerse strokenrokjes te maken
heerlijk om tussen de drukte door 
weer eens wat naaiprojecten te doen
I bought a pile of colourful fabrics
and cute biais binding
to make the Girls some Summer ruffle skirts
it's nice to do sewing projects
in between these busy times 





over Zomer gesproken...
ik kocht al nieuwe badpakken 
in vrolijke kleuren
speaking about Summer...
i bought new swimming suits
in pretty colours



met al die nieuwe inspiratie en ideëen
wordt mijn to do lijst alleen maar langer
dus zal ik wat projecten moeten schrappen van mijn lijst
bijvoorbeeld het zelf maken van macarons
ik hou het voorlopig maar even bij het kopen en eten van deze kunstwerkjes
with all this new inspiration and ideas
my to do list is getting longer and longer
so i have to remove some things from my list
for example making macarons
for now i'll just buy and eat these pretty lovelies




Omdat ik zo blij ben dat de Lente komt...
I'm so happy Spring is coming...


...wil ik dit een beetje vieren.
...and i want to celebrate it a little.

Ik geef daarom voorjaars korting in mijn Etsy shop!
voer de couponcode
SPRING2014 
in bij afrekenen
en ontvang 25% korting!
op alle kofferschatten
I'm having a Spring sale in my Etsy shop!
just add couponcode
SPRING2014
at checkout
and receive 25% discount!
on all your suitcase treasures

xx









14 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke week is dat geweest! Fijn dat jullie zo kunnen genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig jouw kleine meis met haar poppenwagen en dat gehaakte kleedje erin :-)
    Weet je dat ik nog nooit een macarone heb gegeten erg he ga ik toch eens doen en ik ben blij dat ik niet de enigste ben die mijn to do list niet helemaal haalt.
    Prachtige foto's heb je gemaakt je hebt de lente echt gevangen met je camera,
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zal een heerlijke fleurige lente worden bij jou, wat een geweldige kleurtjes toch weer. Leuk foto van je 3 meiden zo samen bij de paardjes. Ik heb wel eens zelf macarons gemaakt, maar dan met zo een pak van de Xenos. Smaakte echt lekker hoor! Maar ik verlang wel naar het kleine bakkertje in Frankrijk, die maakt ze lekkerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kleuren en heerlijke foto's, en dat lammetje oh zo lief...
    De rokjes worden ook leuk zeg in die prachtige frisse kleurige stofjes...

    Fijne zondag en geniet ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk he dat weer! Je bent goed bezig zeg, en heerlijke lentefoto's!!! Fijne zondag nog!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk die lente! Laat maar komen :) Geweldige wagen hebben je dochters trouwens voor de beer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat was het boffen vorige week met het weer. Leuk om te zien dat jullie er zo van hebben genoten! De rokjes voor je meiden mogen er zijn. Lekkere vrolijk :-)

    Veel plezier met het bakken van de macrons. Het is ontzettend leuk om te doen!

    Fijne week!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. There is still so much snow here in Canada, so the green grass looks extra wonderful! I'm very happy to have discovered your cheerful blog via Pinterest and will be following from now on. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Your ruffle skirts are very pretty! Taking Teddy for a walk in the sun. How cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke blog! Ik wordt er vrolijk van. Lekker veel kleur en gezelligheid.

    BeantwoordenVerwijderen