maandag 7 april 2014

Instead of blogging...

...werk ik aan nieuwe kofferschatten...
...i'm working on new suitcase treasures...













...geniet ik zoveel mogelijk van het mooie weer...
...i enjoy the beautiful weather as much as i can...



...verf ik lelijke muren wit...
...i'm painting ugly walls white...



...werk ik in de tuin
laat ik de Meisjes hun eigen mini tuintje maken
met zaadjes, wat tuingrond en kleine potjes...
...i work in the garden and 
i'm helping Girls make their own little mini garden
with some seeds, soil and little pots...







...probeer ik het huis opgeruimd en netjes te houden
ik hing hier en daar wat nieuwe lampen op voor een frisse look...
...i try to keep the house tidy and clean
and i've added some new lighting here and there for a fresh look...







...besteed ik nog meer tijd aan de dagelijkse dingen
nu mijn Lief begonnen is met z'n nieuwe baan in Antwerpen
en hij langer moet reizen dan voorheen
sta ik er in de vroege ochtend en vroege avond alleen voor
het brengt een héél nieuw ritme voor ons allemaal
waar we even aan moeten wennen...
...i spend a lot more time on daily things
now my Love started his new job in Antwerp
and he have to travel much longer than usual
i'm doing it alone in the early morning and early evening
it brings a whole new rythm
we al have to get used to...



...daarom ben ik hier iets minder...
...that's why i'm not much around here...

Fijne week!
 xx 
Have a happy week!
xx

17 opmerkingen:

  1. Er zitten prachtige schatten tussen! Leuk om zo creatief bezig te zijn, ook met de kinderen! Hopelijk keert de zon deze week weer terug. Ik mis hem nu al :-)

    Fijne week!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de slinger prachtig! Wat een werk. Eerst naaien, dan festonsteek en dan haken.
    Hebben jillie al een ander huis op t oog in Zeeland toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow lekker druk! alle spullen zijn weer even prachtig! Fijne (drukke) week! Liefs Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love the pictures of your day to day things that are keeping you busy. The bunting looks amazing and your lighting so summery.

    Birgitta x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes met jullie nieuwe ritme, alle klussen in en om het huis.
    Je gemaakte spullen zijn er niet minder mooi om!
    Waar vind je die prachtige stofjes toch?
    Heerlijke plaatjes om naar te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. holy smokes that geometric lampshade is amazing! I absolutely love those fabrics that you chose. I would love to visit you and go thrift shopping ^_^ we might end up fighting over pretty fabrics though. Congratulations on your new job xo.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je blauwe kast vind ik toch zó mooi! En al het prachtige dat je gemaakt hebt ook! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Begrijpelijk dat je minder tijd hebt om te bloggen. Maar eerst leven en dan bloggen toch. Ik ga je fotoblog een keer na-apen als ik weinig tijd heb (met mijn projecten dan). Succes met de klussen en geniet van je werk en het resultaat.

    Groetjes,

    Dorothé

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier wordt ook wat minder geblogd hoor! Maar dat wil niet zeggen dat er niets gebeurd toch? Succes met alles en het nieuwe ritme, best pittig!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. And that is how it should be! Its lovely to blog, but we need to live our lives in order to find the stories to write about. I hope you settle comfortably into your new routine. From where i sit you seem to have it sorted pretty well. Have a lovely week. PS for someone so busy you have made an amazing amount of lovely things. x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er allemaal weer heel mooi en gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Your fabric is gorgeous, you did a fabulous job on the crocheted edging on your bunting it looks great. I too have been planting seeds with my little man, teaching him about the plants life cycle. In a few weeks we will have something pretty to look at and something yummy to eat. Your photos are beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die stoelen heb ik ook! Succes met het nieuwe ritme en de verkoop van het huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Maartje! I have a full time job so I understand you, anyway I think that the important thing is to post beautiful story, no matter if you don't write for a week or two! I hope you settle comfortably into your new routine, i like your blog and your colorful story! Have a nice week! Ciao :::Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Maartje....via pinterest kwam ik op je blog...heb heerlijk rongekeken en gelezen op je heerlijke vrolijke blog...wat gezellig..
    Ik ga je volgen en hoop gauw weer aan te wippen...

    hart,gr Fia

    BeantwoordenVerwijderen