donderdag 8 mei 2014

Around here...

oh, oh, oh...
alweer een paar weken voorbij
drukke weken 
het is vakantie
de Meisjes zijn thuis
en er is veel werk te doen...
oh, oh, oh...
a few weeks have passed 
busy weeks
it's a school holiday
the Girls are at home
and there's a lot of work to do...

...ons huis staat nu 5 weken te koop
en met af en toe een bezichtiging
ben ik alleen maar aan het poetsen en opruimen
zware taak met drie kinderen die het tegenovergestelde doen...
...our house is for sale for 5 weeks now
and with viewers doing a house tour so now and them
i'm constantly tidying and cleaning
a heavy task with three kids doing the opposite...








...tussendoor maak ik mooie kofferschatten voor mijn Etsy shop
bontgekleurde armbanden, zoete kettingen en gehaakte slingertjes
ik hoop alles volgende week af te krijgen...
...in between i make new treasures for my Etsy shop
bright coloured bracelets, sweet necklaces and crochet garlands
I hope these to be finished next week...









...en ik probeer hier en daar wat tijd te vinden
om de stapel naai projecten af te maken...
...and i try to find some time here and there
to finish the pile of sewing projects...




...ik werk in de tuin om het netjes te houden
met zon en regen
groeit het onkruid zó hard deze dagen
gelukkig redde ik mijn pioenen net op tijd van de harde regenbuien...
...i work in the garden to keep it tidy
with the sun and the rain
weed is growing so fast these days
luckly i saved my peonies in time from the rain...








...ook werkte ik mee aan een aantal leuke projecten
waarover ik de komende weken eindelijk wat meer kan vertellen!
...and i also worked on some fun projects
which i finally can tell you about these upcoming weeks!




Heb een mooie week!
Have a lovely week!

xx







9 opmerkingen:

  1. Heerlijke foto's en die prachtige pioenen wauw wat een vette takken...
    En wat een leuke projecten weer met vrolijke kleuren zoals we gewent zijn van je!
    Jullie ook nog een fijne week ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhh wat een heerlijke foto's weer.
    Ik zit werkelijk te kwijlen bij je mooie stofjes.
    Zeker de laatste foto! prachtig.
    Groetjes Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke kleuren allemaal. Ik ben dol op grote ringen! Zou je van die bloemen hanger aan de ketting een ring kunnen maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto"s! Verschrikkelijke tijd als je huis te koop staat...moedig dat je gewoon door freubelt. succes! groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amai. Wat een bedrijvigheid daar ! Ik heb het gevoel dat je goed op dreef bent. Geniet er maar van... En veel succes met de verkoop van het huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als ik kijk wat je allemaal doet, lijkt het wel of er bij jou meer uren in de dag zitten dan bij mij! Poeh! Petje af hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey, ik miste je hier al een beetje. Fijn om weer van je te lezen en je inspirerend vrolijk gekleurde foto's te bekijken!
    Fijne vrijdag,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, wat ziet dat er allemaal weer heerlijk kleurrijk uit!
    En, succes met de verkoop (en opgeruimd houden) van je huis...
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het ziet er allemaal heerlijk vrolijk uit! Zowel in huis als buiten in de tuin. Ik hoop dat jullie gauw jullie huis verkopen, zodat jullie naar Zeeland af kunnen reizen!

    Een fijn weekend toegewenst, met hopelijk een paar zonnestralen :-)

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen