vrijdag 9 mei 2014

Handmade Happy Magazine!!...

Ken je Claire?
Het creatieve brein achter het mooi frisse blog Hearthandmade UK?
Zij maakte afgelopen winter eenmalig een mooi online craft magazine 
genaamd Merry Makings
maar na de winter ging het weer kriebelen
dus een zomer editie van het online craft magazine moest er komen!...
Do you know Claire?
The creative mind behind the blog Hearthandmade UK?
Last winter she made a beautiful online craft magazine for one time 
named Merry Makings
but after the winter it started itching again
and so a Summer edition of the online craft magazine had to be made!...

...en kijk, hier is het dan
vers van de pers
...and look, here it is
fresh from the press

Handmade Happy Mag ad New Free Online Craft Magazine for Summer



...toen ze mij vroeg om een zelfmaak project te maken
voor het magazine
was ik zó blij
wat geweldig om samen met andere creatieve dames
iets moois te maken...
...when she asked me to submit a crafty project 
for the magazine
i was so happy
it's great to make something pretty
together with other creative ladies... 




...en deze leuke dames werkte mee aan Handmade Happy...
...and these lovely ladies are part of Handmade Happy...

Vanaf boven, van rechts naar links;
From the top, right to left;


That's me!!
Kate from The Home Makery
Claire from Hearthandmade uk
Ayda from Cafenohut
Marinke form A Creative Being
Manuela from Bleu et Rose Store on Dawanda
Silvia from Ghirldadipopcorn and
Janna Werner!


Snel, ga een kijkje nemen en laat je inspireren!
meer over mijn project binnenkort op mijn blog.
Quick, take a look and let it inspire you
more about my project on my blog soon.


xx

11 opmerkingen:

  1. Wat een mooi magazine en een hele mooie bijdrage van jou! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig magazine. Logisch dat je trots bent op jouw bijdrage. Fijn dat je dit met ons deelt, want nu heb ik er weer een paar nieuwe creatieve blogs bij om te volgen.

    Fijne zaterdag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooh this looks right up my alley. I hope I can get one myself. My sister in law and myself made a handmade magazine too. We also had no idea how well it would do, and now we are onto our third one! If you'd like to see, its www.hundredsandthousandsmag.blogspot.com xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een erkenning Maartje... maar eerlijk is eerlijk... laatste zette ik een voorbeeld van jouw kussens op pinterest om te onthouden en die zijn al 49 keer gepind... dus jouw stijl heeft het... ook een groot voordeel dat je tweetalig blogt. Ik schrijf weinig, maar je krijgt al heel veel reacties... maar eigenlijk altijd als ik jouw blog lees krijg ik zin om ook weer wat te doen om het leven op te fleuren. En via een blogreader komt er steeds iets nieuws binnen en dat werkt beter bij mij dan een tijdschrift dat ik wel doorblader maar dan naast me neerleg. Alhoewel dat summer nummer me wel inspireerde. Succes met alles bijhouden en de verkoop van je huis etc. Groetjes, Dorothé

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig leuk magazine en helemaal tof dat jij daar een bijdrage in hebt!!! Fijn weekend!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Maartje, dat ziet er heel gaaf uit, een mooie bijdrage heb je geleverd!! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet dat er prachtig uit en zoveel inspiratie!!

    Fijn weekend. X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. HayHay!
    Wat een prachtig magazine en wat super leuk dat jij hebt meegewerkt!
    Veel liefs Danielle
    ahappymess.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I have just been enjoying this and making notes if some of the lovely things to do. Beautiful! Love the colours and styling too.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat een leuk en vrolijk magazine, daar wordt je toch instant happy van! En wat geweldig dat je hier aan mee mocht werken. Ik herkende je bijdrage, de gehaakte slinger van die lieve leuke plaatjes lijkt echt jouw signatuur te hebben. To cute <3. Warme groetjes van Susan die al weer een hele tijd niet op bezoek was en die vandaag hierheen geleid werd door jip by jan ;)

    BeantwoordenVerwijderen