zondag 29 juni 2014

Summerbreak...

Jullie hebben het vast wel gemerkt
dat het hier nogal stil is...
You might have noticed
that it's pretty quiet overhere...





...en dat komt niet door gebrek aan inspiratie
ideëen genoeg...
...and that's not because of a lack of inspiration
ideas enough...





...maar ik kom er niet aan toe
ik heb momenteel te weinig tijd...
...but i just don't have enough time
to do this...





...met de verkoop van ons huis
de aankoop van een nieuw huis
een geplande verhuizing over 4 weken
en de laatste schoolweken van het jaar
is het een drukke tijd...
...with selling our house
buying a new house
a planned move in four weeks
and the last weeks of this schoolyear
it's a busy time...






...mijn mooie spulletjes zijn al ingepakt in dozen
mijn materialen zijn uitgezocht en verpakt in manden
beetje bij beetje ruim ik op...
...pretty things are already wrapped in boxes
supplies are sort out and packed in baskets
i'm cleaning up bit by bit...











.. .een zomerstop is nodig
die gekke oude koffer gaat dicht
evengoed als mijn Etsy shop
mijn blog gaat op pauze
maar ik ben nog wel te vinden op Instagram...
...a Summer break is needed
that silly old suitcase will close
even as my Etsy shop
my blog will have break
but you can find me on Instagram...






...ik laat jullie achter
met wat fijne (oude) plaatjes
en ik ben weer terug
ongeveer begin september
met nieuwe kofferschatten
frisse inspiratie, mooie plaatjes en leuke ideëen
vanuit een nieuw huis
in het heerlijke Zeeland...
...i will leave you
with some nice (old) pictures
and i will be back
somewhere in the beginnning of September
with new suitcase treasures
 fresh inspiration, pretty pics and fun ideas
from a new home
in the lovely Zeeland...















Dankjewel allemaal!
Hele mooie Zomer gewenst
xx
Thank you so much you all!
Have a great Summer
xx











24 opmerkingen:

  1. Heel veel succes de komende tijd, maar bovenal ook geluk en plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeej, wij krijgen over 3 weken de sleutel van ons nieuwe huis maar ik heb nog helemaal niets ingepakt. Wel al de meeste kasten uitgemest en dingen weggedaan. Moet ik me nu zorgen gaan maken? ;-)
    Misschien dat het scheelt dat wij verhuizen in dezelfde woonplaats en ik mijn huurwoning nog niet heb opgezegd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes met de verhuizing! En een heel fijne zomer gewenst! Tot in september!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wijs besluit! Ik wilde zeggen: 'Geniet van je welverdiende rust...' Maar daar is met een verhuizing niet echt sprake van! Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne zomer! Sterkte met de verhuizing...heerlijk naar Zeeland!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel geluk met de verhuizing en een fijne zomer!
    Groetjes uit Duitsland, Kerstin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel succes en plezier met alle voorbereidingen en afscheid nemen. Zal niet altijd even makkelijk zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijne zomer! En natuurlijk een goede verhuizing toegewenst... heerlijk de rust en ruimte in zeeland. Tot in september.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele goede verhuizing en nog fijner woonplezier toegewenst. Tot in september.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Veel succes met inpakken! Een goede verhuizing en fijne zomer toegewenst!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Best of luck and have a wonderful summer! Chrissie x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik wens jou ook een heel fijne zomer, samen met je gezin en natuurlijk heel veel succes met de verhuizing!

    Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijne zomer!! Geniet er tussen de drukke bedrijven van het verhuizen door toch een beetje (veel) van! Tot september. X, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jij ook een hele mooie zomer! Succes met alles! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik wens je een heerlijke komende tijd, Maartje. Druk maar tegelijk rustgevend, een nieuw huis in je geliefde Zeeland. IK kijk uit naar je foto's op IG en hoop je ook hier snel weer terug te zien Alle geluk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Best of luck with everything coming up. I look forward to reading about it all in September :)
    Smiles, DianeM

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Happy Summer Maartje... toi toi met alles wat nog moet en wat je wilt bereiken. Bedankt voor je inspirerende blog tot dusver. Ik zie je wel weer in mijn reader. Zelf doe ik het ook een beetje rustig aan... minder is het nieuwe wit zullen maar zeggen.

    Groetjes,

    Dorothé

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi Maartje, here I am in New Zealand wishing you well for the move to Zeeland. What an undertaking it is moving house. We did it last year but only next door. Thankyou for sharing so many wonderful pics, such lovely colourful scenes and crafty things. A delight for the eyes of this crafty soul. All the best for the move, blessings, Trills.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Moving to Zeeland as in Sjælland (Denmark) or?

    BeantwoordenVerwijderen
  20. fijne vakantie! Gelukkig ga je op Instagram nog door...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Succes succes. Gelukkig ben je op IG volop in de weer! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Succes succes! Gelukkig ben je op IG volop in de weer! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hi, I love your craft, is beauty, I love a colors, I follow your blog, hugs from Brazil.
    Visit my blog - Tita Carré - free patterns crochet


    BeantwoordenVerwijderen