woensdag 10 september 2014

The Yvestown Fair at the Snor Festival and a Give Away!!

Hallo Hallo iedereen!!
Hello Hello everybody!!

Vraag je je af hoe het met me gaat?
het gaat goeoeoeoeoed!
Ons nieuwe huis wordt langzaam ons thuis
het is heerlijk om in Zeeland te wonen
Ik ben druk met behang verwijderen, verven en inrichten
heb geen tijd voor andere dingen
en nog steeds geen internet thuis
maar ik geniet zo van de rust die we hier vinden...
If you wonder how i'm doing,
i'm doing gooooooood!
Our new house is slowly becoming our home
I'm terribly busy pulling wallpaper, painting and decorating
don't have time to do other things
and we still don't have internet at our home
but i'm so enjoying the peace and quiet we find here...


Nu zit ik bij mijn lieve schoonouders
gebruik ik effe hun Wifi
want ik moet toch echt wat leuks met jullie delen...
Now i'm at my sweet parents-in-law
using their Wifi for a moment
cause i really need to share something fun...



Dit Snor Festival wordt een feest!
er is van alles te doen en om van te genieten 
en de Yvestown Fair wordt deze keer op dit festival gehouden
ik ben er ook weer bij 
en neem mijn gekke oude koffer gevuld met kofferschatten mee
samen met een heleboel andere lieve Yvestown Fair vrienden 
willen we er een mooie dag van maken...
This Snor Festival gonna be a party!
there will be lots of fun things to do and enjoy
and the Yvestown Fair will be at this festival this year
i'll be there too 
and i'm taking my silly old suitcase filled with suitcase treasures with me
together with lots of other sweet Yvestown Fair friends 
we want to make it a beautiful day...






Kom je ook?
en wil je gratis entree tickets winnen?
laat dan een reactie achter onder dit blogbericht
en maak kans op twee entree tickets
ik maak vrijdag de winnaars bekend
Will you join?
and do you want to win free entree tickets?
just leave a comment on this blog post
and get the chance to win two tickets
i'll be announce the winners next Friday 



xx










21 opmerkingen:

  1. Fijn om te horen dat het goed met jullie gaat! Die rust is vast ook even heerlijk. Ik kom gezellig bij je shoppen op het Snor festival. Heb al kaartjes gekocht en heb er heel veel zin in! Groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hej Maartje,
    mooi om van je te hooren.
    Veel plezier en succes op de snor festival!
    Groetjes uit Duitsland, Kerstin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is een leuke winactie. Ik doe graag mee. De datum staat al heel lang in de agenda, maar was nog niet toegekomen aan het kopen van kaartjes. Lijkt me zo geweldig om alle mensen live te zien die ik al tijden volg op hun blogs en Instagram.
    Tot volgende week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn om te horen dat het goed met je gaat. Heerlijk om de nieuwe woonplek helemaal op te knappen naar jouw eigen zin al lijkt het me niets om internet te moeten missen. Als het festival net zo leuk wordt als de kaartjes op jouw foto's, dan wil ik daar graag bij zijn. En ik ben nieuwsgierig naar jouw oude koffer en kofferschatten. Dus ik waag een kansje op de vrijkaartjes.

    Veel plezier in het gezellige Zeeland, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Maartje, goed om even van je te horen! Klussen kost veel tijd hè en mooi maken en inrichten is heerlijk!! Leuke actie, ik doe mee! Werkse aan je huisen wie weet zien we elkaar tijdens het snorfestival! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I hope the rest of the decorating goes to plan, and that you enjoy the festival. Hugs, Chris x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat leuk dat je het zo naar je zin hebt in Zeeland. Ik sla deze winactie over want wij gaan dan naar de fantasy fair/Elfia in Arcen. Heel veel plezier met je silly old suitcase! Warme groetjes oet Limburg vaan Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil die gekke oude koffer wel een keer in het echt zien , dus doe graag mee met de win actie!
    Veel succes nog met klussen en blijf vooral genieten. Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe graag mee, dat zou echt top zijn, eens even neuzen bij jullie allemaal
    Groetjes renee

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je bent er nog, wat leuk. Succes met het huis en tot blogs.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh ik doe graag mee..... Nog nooit geweest en wel in voor iets nieuws. Als drukke mamma van 2 kids!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mijn kaart is binnen dus ik ben van de partij! Ik vond het vorig jaar al zo gezellig en nu wordt het volgens mij weer een feest! Succes met de voorbereidingen!
    Groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi,
    Ik wil graag meedoen met de actie om kaarten te winnen.
    Vorig ben ik ook geweest in belgie en vond het heel gezellig.
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb toevallig gisteren voor het eerst gelezen wat er allemaal staat te gebeuren op het festival. Een hoop dat ik niet wil missen! Dus ik loot graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoihoi, i really want to come and will...
    with this tickets i would be "lucky me..." ;o))

    hugs, martina♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat fijn dat het goed gaat en dat jullie al een thuis begint te worden. Ga je foto's plaatsen als alles klaar is?
    Ik zou graag een kansje maken op de kaartjes. Ik kan wel een uitje gebruiken :-))
    Veel succes en plezier met het verdere klussen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik maak graag kans op de tickets en kom dan kijken naar al het moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat fijn dat het zo goed gaat in Zeeland, heb zojuist even gekeken waar Vuren ligt en tot mijn verbazing maar 67 kilometer verderop! Dus dat is te doen en zou ik wel een kansje willen maken op de kaartjes.
    Succes met alles

    Groetjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Op de valreep volgens mij, maar ik doe alsnog graag mee.
    Ik mis je wel op Instagram en hier ;)
    Groetjes
    Joyce (zjojes)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh..oh...ben ik al te laat? Ik hoop van niet, want heel graag maak ik kans op de kaartjes.
    Groet Marian (de Fruitfabriek)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heerlijk dat het je zo goed bevalt in Zeeland.
    Ik doe graag mee voor de kaartjes, of beter gezegd voor 1 kaartje, misschien is er nog wel iemand die je met 1 kaartje een plezier kunt doen. De kindjes zijn komend weekend bij hun papa, dus het lijkt me heerlijk mezelf dan te kunnen trakteren op een uitstapje in plaats van alleen maar weer in hun huis bezig te zijn met opruimen en poetsen en doen.

    BeantwoordenVerwijderen