zondag 14 september 2014

Yvestown Fair * Snor Festival preps...

Oooooh, nog een weekje!
en dan is het Snor Festival 
op camping De Lievelinge in Vuren 
waar ik zal staan met mijn gekke oude koffer gevuld kofferschatten
Oooooh, one week to go
and then the Snor Festival takes place
where i will be with my silly old suitcase filled with suitcase treasures



er wordt hier even niet gewerkt aan ons huis
maar wel aan allerlei moois
nieuwe kofferschatten
sieraden
en fijne accesoires
i'm not working in our house now
but i'm preparing lots of prettiness
new suitcase treasures
jewelry
and nice accessoires












Ik mag vier mensen gelukkig maken met een set van twee entree kaarten
voor het Snor Festival
willen jullie zo snel mogelijk jullie adres doormailen?
naar sillyoldsuitcase@gmail.com
I can make for people happy with a set of two entree tickets
for the Snor Festival
do you want email your adress as soon as possible?
to sillyoldsuitcase@gmail.com

*Vanessa HaakKamer7
*Joyce Zjojes


Hopelijk tot zondag!
Hope to see you Sunday!

xx


6 opmerkingen:

  1. Whaaa! Tof tof tof, ik mail je meteen. Super leuk, gaan we elkaar eindelijk een keertje 'live' zien. Tot volgende week dan!! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woehoe! Wat gaaf!
    Ik ga je meteen even mailen!
    Wat leuk!
    Groetjes
    Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat jij er staat. Heel veel plezier toegewenst! Je mooie sieraden vliegen vast en zeker de kraam uit!

    Fijne week,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd dames, maar we gaan toch gezellig komen samen met mijn zus,
    gaan we je schatten eindelijk van dichtbij bewonderen!
    Succes met de voorbereiding en tot zondag ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik word vrolijk van al die kleurtjes, jammer dat ik morgen niet kan :(!

    BeantwoordenVerwijderen