maandag 3 november 2014

Yvestown Winter Fair Party earrings...

Na het succes van drie Yvestown Fairs
komt er dit jaar ook een Yvestown Winter Fair!
Op 30 november 2014 
in de voortuin van Yvonne en Boris hun prachtige huis
deze locatie zal omgetoverd worden tot 
 dé plek
om in die heerlijke Kerst sfeer te komen...

After the succes of three Yvestown Fairs
there will be a Yvestown Winter Fair too this year
On November 30 2014 
in the frontyard of Yvonne and Boris their beautiful home
this location will be changed into
the perfect place
to get into that lovely Christmas mood


De Fair is al over een paar weken
en ik ben er ook weer bij met mijn gekke oude koffer
vol kofferschatten
Er wordt hier dus hard gewerkt
aan allerlei Kerst-moois...

This Fair is in a couple of weeks
and i'll be there with my silly old suitcase
filled with suitcase treasures
And so i'm working really hard
on lots of Christmas prettiness...




Ik maakte alvast zo'n 70 paar feestelijke oorbellen
schattige roosjes met een glassteentje eraan...

I already made about 70 pairs of sparkling earrings
cute little roses with little glass stones...








Een aantal van deze oorbellen
zette ik alvast in mijn 
Natuurlijk hoop ik dat jullie live komen shoppen
en proeven van de sfeer

A few of these earrings
are already added to my
I hope you will come to shop live
and join the cosy atmosphere


Als je me hier mist
het gaat goed
maar ben ik druk met mooie dingen maken
Je kunt me ook volgen
daar ben ik regelmatig te vinden
met korte fragmenten
van iedere dag...

If you miss me here
i'm doing fine
just busy making pretty stuff
You can also follow me 
you can find me there
with short snippets
of my daily life...

xx









5 opmerkingen:

  1. Oeh wat een snoepjes weer, al die prachtige kleurtje. Denk niet dat ik er bij kan zijn op de fair maar ik geniet hier wel van al jou prachtige foto's.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The earings are very pretty!Have a great monday!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your earrings are exquisite as are your beautiful china saucers. Lovely to hear from you again and I will search for you on Instagram, I am still a novice on that one though.
    Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik word elke keer vrolijk van je kleurrijke blogje! Zalig, die kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen