woensdag 18 maart 2015

Around here...

Het is alweer even geleden
dat ik een blogbericht plaatste
af en toe wat heb ik wat problemen met het uploaden van mijn foto's
en mijn oude camera is niet meer de beste
dat is dan zó frusterend
kost me teveel tijd
dat ik niet kan bloggen zoals ik wil...
It have been a while 
since i posted a blogpost
I have some problems uploading my images
and my old camera isn't the best anymore
it is making me feel frustated
and it takes to much time
that i can't blog the way i want...


Maar ik ben er eens voor gaan zitten
heb nu de nodige updates en veranderingen gedaan
mijn camera is helemaal leeg
en kan hopelijk nog even mee
Voorlopig kan ik weer wat fijne plaatjes uploaden
dus dat doe ik dan ook graag...
But I sat down to work it out
have done several updates and changes
my camera is almost cleaned up
and will hopefully stay alive for a while
For now i can upload pretty images again
and that is exactly what I will do...









Ik werk aan nieuwe dingen
hopelijk snel een blogbericht daarover
mét mooie plaatjes!
I'm working on new stuff
hopefully I will post a nice blogpost about it soon
with pretty images!

xx







12 opmerkingen:

  1. I am glad you have come back! I love these colorful, happy pictures you take!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. time for a new camera and stop battling with the old one! good luck, it all looks pretty here.x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I for one, love your pretty pictures.....hope your camera gets better soon! ;) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier word ik blij van...wat een prachtige kleurtjes...!! Benieuwd naar je volgende post!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Glad to see you back. You are always a ray of sunshine! x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love your beautiful pictures - such beautiful spring colors.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love your colours - always so cheerful!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn om weer van je lezen en te zien met je altijd heerlijke inspirerende lentekleuren. Soms loopt het zus en soms loopt het zo. Heel herkenbaar.

    Groetjes,

    Dorothé

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn, ik begon je kleurtjes al te missen (en thank God for IG!).

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow, wat een heerlijke kleuren weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb je gemist! Blij weer mooie plaatjes te zien en leuke dingen in wording...... ik kan niet wachten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijke kleurrijke foto's! Leuk om weer een blogpost van je te zien. Geniet van de lente en je weekend!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen